|
|
| Djeebie |
Ik snap nooit waarom veel mensen zo moeilijk doen over die clips op tv. Alsof ze een geniale en cultureel verantwoorde clip bij al die hitjes kunnen en gaan verzinnen :conf: Clips zijn bedoeld om mensen ertoe te bewegen de single of het album te kopen. Niets meer en niets minder. Tieten verkopen dus laat je die lekker op en neer springen in een clip. Simpel toch?
Dus als bijvoorbeeld meneer Prydz 20 lekkere wijven en een gozert in z'n clip laat fitnessen dan doet hij dat toch lekker. Doet in mijn ogen geen afbreuk aan het nummer en het is soms ook nog eens aardig om naar te kijken :D |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Ik snap nooit waarom veel mensen zo moeilijk doen over die clips op tv. Alsof ze een geniale en cultureel verantwoorde clip bij al die hitjes kunnen en gaan verzinnen :conf: Clips zijn bedoeld om mensen ertoe te bewegen de single of het album te kopen. Niets meer en niets minder. Tieten verkopen dus laat je die lekker op en neer springen in een clip. Simpel toch?
Dus als bijvoorbeeld meneer Prydz 20 lekkere wijven en een gozert in z'n clip laat fitnessen dan doet hij dat toch lekker. Doet in mijn ogen geen afbreuk aan het nummer en het is soms ook nog eens aardig om naar te kijken :D |
al eens gedacht aan hoe het de maatschappij beinvloed? de kids die nu bij mij in de brugklas zitten, denken min of meer dat dat normaal is, en dat iedereen zich zo moet gaan kleden/gedragen. nou sorry hoor, maar ik vind dat echt niet kunnen gewoon!
ik ben daar misschien wat behoudend in, maarja... |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by Djeebie
nee maar dat is het juist
dat in zo'n clip 40 tieten nodig zijn omdat het anders niet verkoopt
als het een goed nummer was dan zou het toch niet helemaal nodig zijn ofwel;) |
|
|
| New Wave |
Owjha, waarom ik Marco bailey zo ontzetten slecht vind:
Ik heb hem nu al vrij vaak horen draaien en ik heb zeer veel sets van hem gehoord. telkens weer maakt hij bijzonder veel mixfouten. Set met steve rachmad zaten ook wat brute fouten. Weet niet of er ook wat van Rachmad bij zat maar het zal ongetwijfeld. Op ILT was hij helemaal bagger. Heb volgens mij al zijn setjes van me PC gegooit :) Ik kon het niet meer aanhoren :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|