|
|
| mahwang |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Nu mixmag een lijst heeft gemaakt met slechtste dance-producties allertijden leek het mij leuk om in antwoord hierop lekker gal te spuien op bekende dj's die je echt kut vind.
Dus: wie vind je echt rukky? Beargumenteer wel :o
Ik zal de spits maar afbijten: Pavo!!
Niet omdat ie slecht kan mixen of slechte platenkeus heeft in zijn genre, maar omdat hij de enige dj tot nu toe is geweest die m'n plaat halverwege afkapte om z'n eigen set te doen. Dat deden onder andere Darkraver, the Prophet, Jean, Promo, Bass-D, E-Craig, G-Spott, Jose, Tom Harding allemaal niet, en Pavo kapte gewoon Hennes & Cold - The Second trip ver voor de climax af!!! :whip:
Zo en laat nu de haatposts maar komen!! |
ik moet zeggen dat ik de muziek in the one ook niet spectaculair vind ;) |
|
|
| Marc.....S |
| quote: | Originally posted by Muppy
KOMTIE DAN HE:
afgelopen jaar zn set op sensation white gehoord?
ging nergens over! sloeg ner-gens op! ik had hem hiervoor nooit eerder gezien, dus daar zal ik niet over oordelen, maar wat hij hier gewoon liet horen was zo ed up! iedereen stond stil en ging richting huis... |
Idd, dat was pas echt slecht. Maar ik heb ook dj Cross gehoord op Revolution, jezus wat slecht. En 1x Tomcraft horen mixen op TE, nouja mixen. Was net een radio dj, de ene plaat erop de ander eraf. En dat 90 minuten lang :conf: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik kan het niet anders dan totaal met je eens zijn.
Maar de hele danceindustrie is totaal niet objectief. Kijk naar al die tieten die in beeld moeten komen, om een plaat te laten verkopen. Maar oke, dat is een ander verhaal ;) |
helemaal mee eens...echt te triest voor woorden! ik loop stage en daar heb jongetjes uit de brugklas het over de clip van Uniting Nations - Out of touch:
ja meneer dan gaat die jongen vals spelen en dan moeten ze allemaal strippen! dat is echt een cool nummer!
:whip: :nervous: |
|
|
| Roger |
| best ernstig inderdaad wat tegewoordig soms in een clip moet zitten om die plaat te kunnen verkopen |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
DJ Peran en Spe.. (KOTS).. cial.. (KOTS).. D.. Je hebt wel gelijk, maar gelukkig is het ook bij heel veel clips nog niet zo.. (toch??)
|
Dj Peran = Paul van Dyk ;)
Zag laatst een oud clipje van DJ Jean & Peran met dat oude nr. uit 1997 (clubnummer, weet de naam niet meer) en die gast die naast Jean verscheen was toch ZEKER Paul van Dyk.
Special D. is zowieso gruwelijk :nervous: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|