|
Je platen collectie
|
View this Thread in Original format
| Roger |
Aangezien ik het altijd wel leuk vind om andermans platencollectie te bekijken start ik hier maar een topic over:) lijkt me ook wel handig als je echt op zoek bent naar een bepaalde plaat, dat je kan zien wie hm heeft
http://www.discogs.com/user/RogerKox
dit is mijn verzameling, en ben begonnen bij motorcylce
ik heb zelf geen draaitafels maar ik koop wel uit respect voor de producers onder ons |
|
|
| SnuggLe |
Leuke lijst :)
Draai weer eens een setje in elkaar man, was vorige keer ook goed bevallen (of wat dat een andere TA'er?), iig: ik wil weer eens een leuk techno/techhouse setje! |
|
|
| DJ_Siesta |
| vroeger hield ik het bij, maar ben er na een tijdje mee opgehouden, takketyfus veel werk man! En nu koop ik geen vinyl meer, maar download veel (betaald) via internet. |
|
|
| Ding Chavez |
| Ik heb het ook een tijd bijgehouden via discogs. Maar de laatste toevoeging is denk ik al weer ruim een jaar geleden, relatief zit er nu nog veel trance in :) Zal kijken als ik een weekje weinig te doen heb zal ik em eens bijwerken. |
|
|
| raoel |
Ik heb het een tijdje bijgehouden in een script dat ik heb geschreven in PHP gekoppeld aan een MySQL database.
Toen ik de zoekfunctie wilde verbeteren kwam ik er achter dat ik de database toch beter anders in kon richten. Is er nog steeds niet van gekomen en sindsdien vul ik niks meer in. Binnenkort dat projectje toch is afmaken. Maar ja, druk...
Twijfel een beetje of ik het ga maken in acces, maar met PHP/MySQL kan ik het weer makkelijk op internet zetten. Is natuurlijk wel zo leuk.
Dus ik hoop dat ik hier over een tijdje een keer een link kan posten.
Het invullen is natuurlijk ook wel een klote werk, maar misschien ook wel mooi als je een goed overzicht hebt. |
|
|
| SnuggLe |
Ik heb ook een stel platen, van The House of God tot Vimana - We Came en de Tiesto Remix van Silence, maar ook UNKLE - In a State en wat Kowalski. Nu zo'n 35 platen.
Maar: geen draaitafels. Waarom koop ik dan? Omdat ik als ik draaitafels heb, wel al wat platen wil hebben, en vele oude platen nooit meer uitkomen. |
|
|
| ryo |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik heb ook een stel platen, van The House of God tot Vimana - We Came en de Tiesto Remix van Silence, maar ook UNKLE - In a State en wat Kowalski. Nu zo'n 35 platen.
Maar: geen draaitafels. Waarom koop ik dan? Omdat ik als ik draaitafels heb, wel al wat platen wil hebben, en vele oude platen nooit meer uitkomen. |
Zorg er dan maar voor dat je niet al het geld aan de platen uitgeeft en heeeeel lang zit te wachten tot je de draaitafels kunt kopen, zoals mij is gelukt:mad:
Maar het was het wachten wel waard trouwens. |
|
|
| TranceFool |
Leuke lijst :)
Draai weer eens een setje in elkaar man, was vorige keer ook goed bevallen (of wat dat een andere TA'er?), iig: ik wil weer eens een leuk techno/techhouse setje! |
Zal binnenkort wel weer eens een setje opnemen :) |
|
|
| Jesse |
Mijn lijstje: Discogs.
Het kost wel ff wat tijd om alles in te voeren maar daarna heb je ook wat :) |
|
|
| New Wave |
Van alles komt nog wel eens een re-press..wees maar niet bang :)
En voordat jij platenspelers hebt dan zijn die dingen al lang weg gerot :D |
|
|
|
|