|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Aurélie
*Intelligentie
*Erudiet
*Humor
*Een charisme en charme om achterover te vallen
*Uitstraling
*Strakke kont :cool:
*Goeie danser
*Mooie mond
*Sensueel/sexy
*Mysterieus
*Ruimdenkend
*Origineel
*Inventief
*Mooie uitspraak & verzorgd taalgebruik
...
|
I'm your man :D
anyways... ik volg den eigeil totaal.. geef mij ok mor een goei slet.
ze zijn allemaal niet zo slecht gelijk ze eruit zien.
enkele puntjes
*lang haar in een paardestaart :eyespop:
* zo'ne schonen bril (da bij haar gezicht past)
* ze mag wel wa streken hebben
* botten
* ze mag wel wat kleiner zijn al mezelf
* wipneusje----> teh sexy
*jeansbroek, die heel strak aan haar kont zit (en dan nog zo'ne riem... smelt)
* ringen en piercings mag, da maakt me niet echt uit, zelfs tatoo is oke voor mij |
|
|
| TOR |
Niets zo saai als de perfectie :).
|
volledig mee eens!
in je lijstje stond ook 'mysterieus'. daar zit de belangrijkste aantrekkingskracht voor mij, dat is de basis van alle interesse. de mens wordt gedreven door het mysterie. je wilt altijd ontdekken wat achter die weinig prijsgevende façade zit.
het probleem is dat de interesse snel verdwijnt als die façade eenmaal is opgeheven. dat is althans in mijn ervaring het geval geweest tot nu toe.
in de Recherche van Proust komt dit aspect trouwens zeer mooi tot uiting, hoewel in een meer extreme vorm. Swann is uitzinnig van verliefdheid omdat hij Odette niet kan krijgen. uiteindelijk valt ze toch voor hem, maar zijn sterke gevoel neemt al snel af. het gaat zelfs zo ver dat hij haar niet kan uitstaan als hij bij haar is. als ze elkaar dan weer een tijdje niet zien, borrelt dat intense verliefdheidsgevoel opniew op.
voorspelbaarheid is saai. en dat is zeer moeilijk te verzoenen met stabiliteit. vandaar dat mijn liefdesleven tot nu toe nogal tumultueus is geweest, vermoed ik. |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by TOR
in de Recherche van Proust komt dit aspect trouwens zeer mooi tot uiting, hoewel in een meer extreme vorm. Swann is uitzinnig van verliefdheid omdat hij Odette niet kan krijgen. uiteindelijk valt ze toch voor hem, maar zijn sterke gevoel neemt al snel af. het gaat zelfs zo ver dat hij haar niet kan uitstaan als hij bij haar is. als ze elkaar dan weer een tijdje niet zien, borrelt dat intense verliefdheidsgevoel opniew op. raar ik heb da veel, dat ik zo nen tijd iemand echt nie kan uitstaan, ma dan op den duur, kan ik die persoon nie missen, en das ook bij men vrienden zo :D
voorspelbaarheid is saai. en dat is zeer moeilijk te verzoenen met stabiliteit. vandaar dat mijn liefdesleven tot nu toe nogal tumultueus is geweest, vermoed ik. |
voorspelbaarheid is saai---> dikke vette word +1001 |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
weheh den eagle heeft het voor marina's :p
aaaaaaaaanyway, het enige da mij echt kan opwinden is een lief gezichtje... iemand die nen bitch-kop heeft kan mij ni interesseren :) |
marina's doen geen schoenen met hakken aan fons |
|
|
| The_G0dfather |
*Een charisme en charme om achterover te vallen
|
Dat ist, CHARISMA, heb dat waarsch al 100 keer gezegd als ze me die vraag stellen...
dan krijg je altijd zo van "gij altijd me jen charisma" :p
charisma, charisma, charisma, charisma, charisma,
goddelijk |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|