|
|
| The_G0dfather |
| ad andere kant, vakantie nemen met dit weer... |
|
|
| Devilex |
Twas daarjuist in man bijt hond over een gezin die zich een caravan hadden gehuurd voor tijdens de paasvakantie. Die zitten ginder nu al die tijd zonder verwarming in die saaie caravan :clown: .
Langs de andere kant, als je naar vorig jaar kijkt dan had je daar wel ideaal gezeten. |
|
|
| djcresto |
Vandaag zaten we met het werk in Walibi. Beetje fris dat wel maar voor de rest bleef het vandaag droog dus met het weer viel het best wel mee.
Het zwakste openingsweekend voor Walibi in 15 jaar trouwens. Zorgde er wel voor dat je op alle attracties direct opkon. In de Vertigo zelfs 3x na elkaar zonder te moeten afstappen. |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by djcresto
Vandaag zaten we met het werk in Walibi. Beetje fris dat wel maar voor de rest bleef het vandaag droog dus met het weer viel het best wel mee.
Het zwakste openingsweekend voor Walibi in 15 jaar trouwens. Zorgde er wel voor dat je op alle attracties direct opkon. In de Vertigo zelfs 3x na elkaar zonder te moeten afstappen. |
woah, die vertigo ziet er wel maf uit, da's precies iets nieuw. de moeite? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
ad andere kant, vakantie nemen met dit weer... |
Ik had nog 5 dagen van 2007 over en die moesten zowiezo voor de 31ste maart worden opgenomen zoniet verloor ik die. Ik had ze eerder kunnen nemen en beter weer kunnen hebben dan nu (wat op voorhand niet te voorspellen zou zijn natuurlijk), maar wel met de zekerheid dat er minder kameraden vrij zouden hebben dan nu het geval is.
Heb er dus voor gekozen om ze met de paasvakantie op te nemen. En de tijd die ik hier en daar nog vrij heb, probeer ik op te vullen met het bekijken van een aantal series waar ik de laatste maanden nauwelijks tijd voor had (o.a. Prison Break S03, Heroes S02, ...) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|