|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Werkt gij maar eens in de blaakende zon, ni dat ik veel heb aan die aangekondige "alarmfase", morgen mag ik schoon gaan staan betoneren van 7 tot als ik sjaans heb 15.30, als ik pech heb tot 17 of later, net op de dag dat Valerie (mijn vriendin) blijft slapen....en de dag erna ben ik om 7 uur weer weg, maar dan voor eigen plezier, dus morgen wordt ff zwaar doorbijten totdat ik gedaan heb met werken. |
mja get gelijk; ik werk idd niet, ma leren was ook niet te onderschatten in die temp, ma 'k von het toch zalig
niet voor niets dat ze een siesta hebben in Spanje |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
mja get gelijk; ik werk idd niet, ma leren was ook niet te onderschatten in die temp, ma 'k von het toch zalig
niet voor niets dat ze een siesta hebben in Spanje |
Leren valt idd ni te onderschatten, als ik mag kiezen, werk ik liever voor geld, voordeel van toen ik moest leren voor een examen was dat ik dat kon doen achter een ventilator ^^ |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Leren valt idd ni te onderschatten, als ik mag kiezen, werk ik liever voor geld, voordeel van toen ik moest leren voor een examen was dat ik dat kon doen achter een ventilator ^^ |
geef mij toch maar leren met zo'n warmte dan werken hoor.
mijn gat plakt altijd zo in die werkbroek, juk...I feel so dirty |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
geef mij toch maar leren met zo'n warmte dan werken hoor.
mijn gat plakt altijd zo in die werkbroek, juk...I feel so dirty |
erm dan moet ge eens aan uwe baas gaan vragen om stoppen met de tenu's te laten maken in leer :p
Mijn broek plakt ni aan mijn gat, heb het er wel vreselijk warm in en morgen ga ik er nog eens rubbere botten onder dragen, hopelijk gaat de beton ijs, ijs, ijskoud zijn :p |
|
|
| Kaidreas |
wa voor merk van broeken zijn dat? snickers? da zijn de beste :cool:
wiiiiii vanaf morgen krijgen we korte broeken op werk... no more witte benen :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|