return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Markus Schulz - Miami '05

Remy D
ik zal deze wel gaan kopen ook
Passiva
quote:
Originally posted by TranceZoner
Ik snap trouwens niet waarom de naam Ava Mea zo vaak op sites fout gespeld wordt, tis toch echt niet 'Ave Mea', maar goed ik zal wel de enige zijn die zich er aan stoort :toothless

Dat komt omdat 'ie EN op de vinyl EN op de compi van Armin EN op de compi van Markus verkeerd gespeld staat :p
DarkAngel
Heh......

.....Geen commentaar.
:o
tijs08
Tracklist ziet er vet uit! misschien toch maar aan denken om 26 maart naar de Panama te gaan... als hij nu eens een nieuwe set neerzet met nummers van deze cd zou super zijn!
Glaniskanis
ben ik dan als enige niet onder de indruk?
Ik heb hem al dan wel gehoord.. misscihen beinvloed dat me meer.. maar ik vind toch echt dattie veel fouten maakt hierbij

Het lijkt wel alsof Markus TE hard probeert om underground te doen en daardoor iedere newbie producer afgaat om te kijken of die nog nieuwe unreleased tracks hebben voor zn compilatie... hierbij niet kijkend naar de kwaliteit
No offence @ Passiva want zijn tune vind ik zeker wel oke (weettie ook wel :))
In ieder geval zit ik een beetje met een raar gevoel erbij

Ik heb een gevoel dat deze in het begin erg in trek zal zijn (vooral bij de fanboys hiero) en dattie daarna snel stof gaat vangen in de respectievelijke cdrekjes
Zonde van je geld imo

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland