return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
eerste singel arise

Decibel Device
omg :D
Little Theseus
quote:
Originally posted by Decibel Device
Ik post hier niet zo vaak maar ik moet zeggen dat het steeds meer op partyflock gaat lijken zo... :rolleyes:

ontopic: Maargoed, doornroosje is hier vlak bij dus denk wel dat ik er bij ben.

Partyflock, wat is dat?
djdavid
quote:
Originally posted by TranceFool
reimt

als we dan toch aant miereneuken zijn... rIJmt

on topic:

zijn er nog TA-ers van plan om te komen?
of wordt dit weer een eindeloos lang gelul over of de tread nu wel of niet goed is... etc etc etc...

ben ik zelf iig bij!
Marc.....S
quote:
Originally posted by djdavid
als we dan toch aant miereneuken zijn... rIJmt

on topic:

zijn er nog TA-ers van plan om te komen?
of wordt dit weer een eindeloos lang gelul over of de tread nu wel of niet goed is... etc etc etc...

ben ik zelf iig bij!
\

Heej Daav, wel ff eerst langs mij he. Even kaartje bij me ophalen je hoef nie te betalen :tongue2 Andere dj's uiteraard ook. Iedereen die al op een editie van Arise heeft gestaan en iedereen die me zijn demo heeft opgestuurd krijgen gratis toegang :D
Mij benieuwe vanavond hoe het klinkt heb het namelijk nog niet gehoord, altans niet de nieuwe. Ik moet wel eerlijk toegeven dat wat ik gehoord heb me er tegen viel. Hoop dat Freek me vanavond kan overtuigen.

En ff over het feest, het begint om 23.00. Ik ga openen met gewoon een set wat de meeste van me gewend zijn. Daarna draaien Freek en Fred vele house klassiekers. Wordt daarom ook een classic night genoemd :gsmile: Kaarten kosten in de voorverkoop bij Spincity in Nijmegen 7,50 en aan de deur 10 euries.

Oja, mr New Wave ik moet een klein beetje toegeven dat je gelijk hebt maar je kan ook overdrijven :rolleyes:
New Wave
quote:
Originally posted by Marc.....S
Oja, mr New Wave ik moet een klein beetje toegeven dat je gelijk hebt maar je kan ook overdrijven :rolleyes:

Overdrijven? Uhgum......Wat is de volgende? geluidssysteem die er op Arise komt? Misschien komt er wel een compilatie cd van arise. Komt daar dan ook een nieuwe topic over? Misschien wel een thread over de prijsvraag: "wie het eerst raad welke kleur de posters zijn krijgt gratis toegang"? enzenzenz. En ik kan zo nog wel even doorgaan. Als ik dat zou doen..dan zou ik overdrijven. Er zijn 4 topics over Arise gemaakt...beetje overdreven lijkt me? En daarnaast de opmerking "Ze komen hier alleen om arise te promoten en verder hebben ze geen inbreng" klopt als een bus. Helemaal waar.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland