return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
eerste singel arise

ahp2002
wel jammer dat de thread door allerlei miscommunicatie en misverstanden zo uit de hand loopt, leuke feestjes zijn altijd gaaf, maar hou het inderdaad in 1 Arise topic zoals New Wave zegt
SnuggLe
quote:
IK HOOP DAT IK ALLES GOED GESCHREVEN, GESPELD, GEPUNT, GEHOOFDLETTERD, EN GELEESTEKEND HEB.

GROETEN FREEK.

Nou nee....

quote:
Originally posted by Freek
Ik kan inderdaad zelf reageren, maar dan kan je overal wel op reageren.
Ik ben gewoon Freek, niets (ipv niks) meer.
Ik vind het gewoon leuk om een feestje te organiseren en te draaien en anderen daarvan op te hoogte te stellen.
Ik ben hier niet zo vaak te vinden omdat ik er niet zo over mee kan praten,of ;?? ik een mening heb die er niet toe doet.
Dan hou ik die gewoon voor me.
Ik heb pas kort een pc dus ik ben al blij dat ik dit kan schijven.
Ik steek ook m,n nek uit om iets te organiseren.
We steken daar erg veel tijd en geld in , maar het kost nog steeds geld.
We doen het ook voor de dj,s die nog niet geen vast plekje hebben en die blij zijn dat ze ook een keer ergens mogen draaien!!
Als onze feestjes goed bezet zijn mogen we bij Doornroosje feesten blijven geven.
Dus hebben de andere D j's ook een kans.
Ik hoop volgende keer als ik weer een Toppic-plaats dat er met meer
RESPECT voor elkaar gereageerd wordt!!

:p

Maar zoals ik al zei, wel respect hoor, maar door de manier waarop blijf je nu gewoon een beetje 'geouwehoer' hebben ;) Tis gewoon nu voor de gein, en we hebben het allang begrepen. Jullie ook neem ik aan :) Dus zand erover, en gewoon een leer voor de volgende keer :)
Roger
amen
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Roger
amen

En wie ben jij dan wel niet?
Roger
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
En wie ben jij dan wel niet?

ik ben Fritz, aangenaam:)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland