return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Nieuwe house track

Pumaz
Ik heb weer een track ineen geknutseld, deze keer is het house geworden :)

Laat me weten wat je ervan vindt ;)

Steve Silver - Fusion (Jakhira edit)

En niet afkomen dat het saai is, da weet ik al :p
Xilver
Kvind het te glitchy...

:D

K kzal 't nu eerst maar eens even downloaden ;) Comments volgen
TOR
quote:
Originally posted by Xilver
Kvind het te glitchy...

:haha:

on topic -> mooie sounds (vette kick :toothless), maar iets te minimalistisch naar mijn zin. de tribal die je rond 2:00 invoegt zit precies niet zo goed in de mix ook, denk dat er iets teveel low op zit, waardoor er interferentie optreedt met de andere instrumenten.

niet slecht, maar je hebt al betere dingen gemaakt. :)
Xilver
Nice track, enkel die basslijn die heel niet varieert, wordt op de duur wel een beetje irritant. Wel sjieke sounds gebruikt
DeSpErAtOs-X
hOOba :D ... dit is mijn ding ... denk'k :p

eens luisteren :D

* drums zijn niet zo denderend ... je intentie om et ewa 'shaky' te maken merk ik wel, maar het is niet zo geslaagd ... maar om eerlijk te zijn, een echt goeie house / groove / latin drum maken ... is echt pokke moeilijk ...

* tof basslijntje ... in de loop van't liedje als alle elementen tegelijk aanstaan hoor je wel dat die iets helderder en dieper mag
* mooie piano
* uw tribal conga geshake staat iet te hard @ 2 minuten, mag ook iet helderder ...
* 2.33 uw snare/hat die er dan bijkomt staat te hard
*5.30h ... tijd om af te ronden :p

... de track kan je wel lang naar luisteren, maar door die tribal sounds weer niet ... ofwel maak je een rustige track, ofwel iet harder ... maar nu vind'k et zo'n tussenin gevoel ebben, niet chill genoeg om uren naar te luisteren, en niet shaky genoeg om te shaken e :p

ma kvinnet toch leuk ze ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium