return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Check the hottest hunks ;)

Little Theseus
quote:
Originally posted by Esrem
He waar slaat dat laatste nou weer op. Ik kan iemand wel aardig mooi vinden ofzo, maar niet super aantrekkelijk. Daarvoor moet ik toch echt eerst n beetje weten wat voor n innerlijk iemand heeft. Hij kan mooi zijn, maar dom en niet grappig maakt iemand echt super lelijk...

Optie 1: je bent dus echt lelijk
Optie 2: je bent dus echt dom
Optie 3: je bent allebei
Optie 4: je loopt me in de zeik te nemen

Anyways, bij mannen ligt het iig wel zo simpel:

Engeltje
quote:
Originally posted by Remy D
:stongue: :haha: :stongue: :tongue2 goed bezig

wie Esrem of Little Theseus ;) ?

maar, zullen we het maar bij de pictures van mooie mannen houden i.p.v. de ethische verschillen benoemen tussen mannen en vrouwen?
jp
Esrem
Ik begrijp gewoon niet waarom je lelijk moet zijn om er zo over te denken, of vind jij dat alle mooie vrouwen soort hoeren zijn, of iig makkelijk en dus iedereen zomaar knap vinden en niet afgaan op inhoud??
Engeltje
die beredenatie vind ik ook een beetje grof!
Maar... Ik ben wel van mening dat een man (zonder dat je hem kent) knap kan zijn... Alleen uiterlijk heb ik het dan over... Natuurlijk ben ik het met je eens dat inhoud erg belangrijk is, het ligt er maar net aan wat voor relatie je met deze persoon hebt...

En met deze pictures is er geen sprake van een relatie/band/gesprekspartner/lover dus kan ik gerust pictures van (op uiterlijk) geselecteerde mannen plaatsen :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland