return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 
Check the hottest hunks ;)

Roger
ben het hier wel met engeltje eens, het is hier toch al een ongelooflijk kippenhok:p zou helemaal niet erg zijn als er wat meer vrouwen zijn:rolleyes:
Roger
quote:
Originally posted by Esrem
Misschien als hier meer lekkere mannen rond zouden hangen, zouden er meer vrouwen komen :p

dus eigelijk moet iedereen zich nu aangesproken voelen en foto's van zichzelf posten hier?:rolleyes: :p
Tomaz
quote:
Originally posted by Roger
dus eigelijk moet iedereen zich nu aangesproken voelen en foto's van zichzelf posten hier?:rolleyes: :p

Doe 's!
Engeltje
quote:
Originally posted by SnuggLe
Je hebt daar helemaal gelijk in hoor :) Ik probeerde een metafoor te zoeken, maar dat lukte niet helemaal. In ieder geval: samenwonen met veel vrouwen in 1 studentenhuis is nooit optimaal. En maybe gaat de metafoor niet op omdat we hier 20x zoveel mannen als vrouwen hebben. Wat denk jij Engeltje? :)

Over prachtigste piemel heb ik nooit iemand gehoord :D Wel mensen die zich storen aan mijn shirt, en blijkbaar denken jaloers te zijn :)

De hormonen vliegen hier ook nog wel eens voorbij....

ik denk dat we nu die metafoor maar moeten vergeten eveneens als het testosteron gehalte in deze thread en over moeten stappen naar het progeteron waar deze thread dan toch voor bedoeld was... PICTURES:D
Roger
quote:
Originally posted by Tomaz
Doe 's!

ben ik een lekker man dan volgens jou? dankje;) :p

maar het gaat die vrouwen ook alleen maar over uiterlijk:p ze komen alleen maar voor de hunks! en gewoon gezellig zijn.. ho maar:p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland