|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by dj christian
om ja vore du så skulle jag spöa upp honom direkt. Vf det är ju hans skyldighet o betala eftersom han drog ner dina saker i golvet |
hehe - jo, men våld löser ingenting - speciellt inte med tanke på att jag säkerligen inte ens skulle kunna spöa upp en handikappad dvärg :) |
|
|
| n0bben |
| quote: | Originally posted by Laszlo
hehe - jo, men våld löser ingenting - speciellt inte med tanke på att jag säkerligen inte ens skulle kunna spöa upp en handikappad dvärg :) |
hehe. läste lite fort här, trodde först att det var en handikappad dvärg som ramlat på dina skivspelare :p
en summa pengar borde du allt kunna få tycker jag. hatar idioter som är klumpiga.. :\
när jag var mindre lyckades en sådan slå en läskflaska i käften på mig så att tre tänder gick sönder. får fortfarande lagas ungefär vart 3:e år. till saken hör kanske att det kostar 600:- varje gång, och den idioten är så fattig så han inte ens skulle kunna stå för en hundradel av det |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by n0bben
när jag var mindre lyckades en sådan slå en läskflaska i käften på mig så att tre tänder gick sönder. får fortfarande lagas ungefär vart 3:e år. till saken hör kanske att det kostar 600:- varje gång, och den idioten är så fattig så han inte ens skulle kunna stå för en hundradel av det |
Tyvärr är det de som har minst pengar som alltid råkar ställa till det för sig själva och framförallt för andra... |
|
|
| Laszlo |
wohoo :) Jag lyckades fixa min tonarm...jag skruvade loss den, pillade, och donade lite grand och nu funkar den som om den vore ny igen :D :D :D :D :D :D
CD-spelaren som blev dränkt i öl skruvade jag också isär - jag dränkte den igen, fast denna gången i kontaktspray :) och gjorde en allmän grovrengöring av den - den går numera också som klockan. Snackade dessutom med tjejkompisen tidigare idag och hon talade om för mig att snubben som rev ner min utrustning som hade pajjat planerade att betala...så nu är frågan om jag ska skicka iväg allt så utrustningen får en ordentlig genomgång....vad jag kunnat märka av så funkar allt perfekt, men å andra sidan har jag inte spelat på grejerna mer än någon timma sedan missödet...i värsta fall tar de väl ut en kostnad på 5-600 riksdaler per enhet (2x skivspelare 2x cd-spelare 1x mixerbord) för att bara kolla om de funkar...om de utgör någon reparation/rengöring och dyl. så kommer det kosta ännu mer...
Det är väl lika bra att skicka iväg grejerna innan han ångrar sig så jag inte står där med svansen mellan benen om en månad och ingenting fungerar... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Värsta som kan hända är att du inte lämnar in och efter en tid så börjar gammalt skit göra att kontaktytor & annan elektronik börjar oxidera.
Lyckades doppa min en mobiltelefon i ett glas med vatten en gång, lät den torka i 1 vecka och sen fungerade den klockrent... ganska snart började fler & fler fel visa sig & tillslut kunde jag inte använda den alls... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|