|
|
| jofawe |
jävligt trist laszlo ..
synd att jag inte var där å spöade upp homom :) |
|
|
| swe_Trancer |
| fyfan va sur jag blir...att du ska behöva lida pga nåt jävla fyllesvin...leta upp den ansvariga och kom överens något me honom.:whip: |
|
|
| Laszlo |
Tack för kondoleanserna :)
Jeremy, tack för länken. $55 USD är ju ingenting - hade räknat med en sisådär 1500 spänn...
Lampan på den andra skivpelare gick också sönder - den är helt av - inte den röda stroben utan den lilla lampan - den borde å andra sidan inte kosta mer än 200 spänn antar jag...Vad gäller cd-spelarna så verkar den ena fungera klockrent medans den andra olyckligt lottade som dränktes i öl funkar lite havltaskigt...till en början gick det att spela skivorna, men displayen visade bara en massa rappakajla - efter en stund så kom den också på fötter - jag blev helt till mig, men det som inte riktigt funkar på den är den lilla släden som täcker lasern när man stänger cd-locket utan en skiva i...dessutom är det ibland problem med att öppna locket - det dilemmat hade jag innan också, det kostade 2000 spänn att laga :|
Jag ska dränka CD-spelaren i kontaktspray eller något annat rengöringsmedel för elektronik och så får vi hoppas på det bästa...
En kvinnlig vän till mig som uppenbarligen kände killen som rev ner allting skulle se till så han fixade fram pengar - men jag tvivlar på att det blir något av det..vi får se...någon drullerförsäkring har jag tyvärr inte på mina grejer. CD-spelarna köpte jag begagnat (de har ändå mer än 6 år på nacken, vanligtvis brukar man inte kunna teckna sådana försäkringar längre än 3 år...skivspelarna hade jag inte råd att försäkra. Typiskt eftersom jag i stort sett försäkrar alla dyrare grejer jag köper... |
|
|
| dj christian |
| om ja vore du så skulle jag spöa upp honom direkt. Vf det är ju hans skyldighet o betala eftersom han drog ner dina saker i golvet |
|
|
| mr_fisken |
Och jag som vart ledsen för min vattenkokar igick söder i morse.
Fett synd, hoppas det löser sig med ersättning från snubben som fumlade omkring. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|