return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Beta-camping

Kaidreas
kwou er ff'kes een topic overmaken.

kzag dat eagle en een maat wel goesting hadden om te gaan camperen in amsterdam tijdens dancevalley!

ikzelf heb hier anders ook wel pokke goesting in.
dus de vraag is nu. wie van jullie bezien dit ook wel als een retevet/kei graaf/ mega kewl/ strak plan?

misschien kunnen we ff bezien wie er goesting heeft, en daarna wat verder beginnen plannen.
dus wat denken jullie?

:cool:
Jasperovitsj
I'm in! :)

Ik ga sowieso naar Dance Valley, dus das al geen probleem. Het probleem is wel dat er zaterdag zoooooo veel DJ's en acts zijn die ik absoluut wil zien dat het een onmogelijke opgave gaat worden. Een deel van die DJ's draait vrijdag echter ook al, dus als ik vrijdag ook al ga is dat probleem van de baan. Daarbij komt ook nog dat het waarschijnlijk vervoer (Tom :p ) ook wou kamperen, dus om alleen zaterdag te gaan wordt het qua vervoer ook al moeilijk. En de sfeer van een hoop BETA's op een camping lijkt me ook niet te versmaden... Dus de voordelen wegen duidelijk op tegen de nadelen (kostprijs)! :D
Eagle`
quote:
Originally posted by Kaidreas
kwou er ff'kes een topic overmaken.

kzag dat eagle en een maat wel goesting hadden om te gaan camperen in amsterdam tijdens dancevalley!

correctie met een vriendin ni met ne maat, al hoewel ja vrouwen kunde misschien oek wel maten noeme :confused: :toothless

edit:Al hoewel tegen een meiske zegde nu toch oek ni plajas eigelijk feitelijk

pfff foert
Nyah
quote:
Originally posted by Kaidreas

ikzelf heb hier anders ook wel pokke goesting in.
dus de vraag is nu. wie van jullie bezien dit ook wel als een retevet/kei graaf/ mega kewl/ strak plan?

misschien kunnen we ff bezien wie er goesting heeft, en daarna wat verder beginnen plannen.
dus wat denken jullie?

:cool:

joa, lijkt me ook wel leuk. heb dat x aantal jaar geleden gedaan met pukkelpop en tis toch fijner als ge daar kunt blijven op de camping. Alleen oppassen met zotte mensen die met vanalles beginnen te gooien en natuurlijk geen waardevolle spullen in uw tent laten liggen ;)
moet wel nog een tentje vinden :p
Kaidreas
quote:
Originally posted by Eagle`
correctie met een vriendin ni met ne maat, al hoewel ja vrouwen kunde misschien oek wel maten noeme :confused: :toothless

edit:Al hoewel tegen een meiske zegde nu toch oek ni plajas eigelijk feitelijk

pfff foert

hehehe sorry my bad... en ist een lekker :toothless

@nyah... mja over die tentjes vinden enz. daarvoor ben ik ook wat met deze topic begonnen. als we eerst zien wie er allemaal meegaat, kunnen we dan wat gaan beginnen regelen, met wat gaan we meenemen, hoe gaan we er geraken, en wie brengt wat me. dus we helpen elkaar.
kzou het enorm leuk vinden moesten we toch wa volk bij een krijgen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium