return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Beta-camping

MikeVee
quote:
Originally posted by Kaidreas
3. mail naar organisatie versturen met wat mag en wat niet

Volgens de UDC-site gaan ze dat volgende week bekend maken.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Kaidreas
maar vergeet niet dat we maar 2 dagen gaan e.. geen week trektocht door de alpen ofzow :D

En uiteindelijk ben ik wel van plan om die 2 dagen van 10u tot 22u op het terrein door te brengen, kwestie van geen DJ's te missen door over en weer te lopen naar de camping voor weet ik veel. Dus de tijd die ge dan effectief op de camping doorbrengt zal ook niet echt zo veel uren bedragen...
Maar ja, beter te veel mee dan te weinig of course :)
Eagle`
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En uiteindelijk ben ik wel van plan om die 2 dagen van 10u tot 22u op het terrein door te brengen, kwestie van geen DJ's te missen door over en weer te lopen naar de camping voor weet ik veel. Dus de tijd die ge dan effectief op de camping doorbrengt zal ook niet echt zo veel uren bedragen...
Maar ja, beter te veel mee dan te weinig of course :)

om 10 uur, djeezes wijle komme meestal pas uit onze nest rond 1 uur dan, merg van te drinke en nog dik geten van die bbq tot een stuk in de nacht.

It's all about the camping young padawan :toocool:
pooley
Idd. Bij ons doen nog altijd verhalen van memorabele Werchter nachten de ronde.
Ranzig :)
Kaidreas
^doet me eraan denken. voor de vrouwen met een relatie---> bord meenemen voor in u broek te steken

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium