return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Beta-camping

Eagle`
@ Anja: die fleskes dienen dus voor het volgende, om uwe grill op te laten steunen.

ons foto's van Werchter vorige zomer hebben hier al is gestaan, ma ik post ze nog is da hebde e gedacht ;)

Check out onze beste barbesu ooit :D

sfeerplaatje van ons plaatske

Barbesu close up

Bekijkt goe hoe barre het doet, nen bak jupiler meer hebde ni vandoen :p
Jasperovitsj
Das dus den beruchte Barre...:eyes:
Eagle`
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Das dus den beruchte Barre...:eyes:

Damn right :toocool:
Kaidreas
ten eerste wil ik ffkes zeggen... awel mannekes da pakt mij nu se, dat er toch genoeg interesse blijft, om deze thread staande te houden.

ten tweede: er zijn een hoop goede meeneem-puntjes bij. maar vergeet niet dat we maar 2 dagen gaan e.. geen week trektocht door de alpen ofzow :D
in iedergeval vervoer moet goed geregeld worden. kbegin met deze thread ook zo vroeg omdat er nog tickets moeten gefixed worden. Dit wil ik wel ff gaan doen (tripje naar holland is wel is leuk) en hoe sneller dat alles is geregeld, hoe minder zorgen dat we ons moeten maken tegen dat het feesje komt.

1.beter luchtmatrassen dan matjes (imo
2.tandenborstels zeker niet vergeten
3. mail naar organisatie versturen met wat mag en wat niet
4. hou in je kopeke dat niemand het terrein mag verlaten tijdens deze camping trip.
Jasperovitsj
Ik neem aan dat ge u wel vrijuit tussen terrein en camping kunt bewegen indien ge een campingbewijs hebt?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium