return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 
Beta-camping

djcresto
quote:
Originally posted by Kaidreas
ik wil zoals gewoonlijk dolgraag gaan.

dan moeten we eens ticketjes aanschaffen he :D

just een nieuwe tent besteld, maar ga toch nog even men oude hiervoor gebruiken.
djcresto
net nog eens naar de site gesurft, krijg er alweer zin in :D
Kaidreas
*BUMP*

Gert heeft daarstraks me gevraagd of ik nog goesting had voor dancevalley, en natuurlijk was het antwoord JA!
Vorig jaar het vetste feest dat ik al heb meegemaakt, en dit wil ik voor geen geld van de wereld missen.
we gaan dus ws voor een 2 dagen ticket, moesten er nog mensen zijn die goesting hebben om ons te joinen in camping-tripje gelieve dan nu te beslissen en eventueel iets te zeggen want de tijd begint wat te dringen 5-6 augustus is redelijk dicht bij de deur en.. niet iedereen heeft visa (of wil een tochtje naar holland maken voor tickets)
het zou leuk zijn moesten er nog beta's meegaan!
MikeVee
Moest het nu Beta-camping op Nature One zijn ... :D Das tenminste langer, leuker, goedkoper,...

Enerzijds wel heel veel goeie artiesten, maar opgesloten zitten op die camping en zijn beperkende regels en hollands festivalbier :nervous: steekt me tegen.
Kaidreas
daar hebben ze toch een belgische camping-plaats als ik me niet vergis.
mja ik kan ook nog naar nature one gaan, ma die line-up zegt me eerlijk niet genoeg, en gewoon tis voor mij "DANCEVALLEY" :D :cool:
daarstraks verlof gevraagd aan den baas, dus gert... it's a go!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium