|
|
| SnuggLe |
| He Tjabbe, waarom ben ik het 9 van de 10 keer altijd totaal eens met wat je post? :D |
|
|
| Tim81 |
Ik ga vanavond kijken of Sven mij kan verrassen met een aantal lekkere platen! Ik ben geen fan van zijn stijl, maar we gaan met een leuke groep heen, dus ik vermaak me wel :p
Eerst een lekker partijtje futsallen en dan op naar Panama... |
|
|
| emma |
have fun with svenneke tonight allemaal !
Ik ga 7 mei naar Fuse in België (veel dichter bij de deur) om hem daar nog eens aan het werk te zien |
|
|
| New Wave |
| Ik moest tot 23:30 vlakbij Panama werken maar toen ik langs reed en die lange rij zag staan ben ik maar niet gegaan. Dacht dat er geen loss everkoop zou zijn. Mensen die al binnen waren die stuurden me nog een sms dat er nog losse kaarten waren. Dat zag ik echter pas toen ik al thuis was. Volgende keer weer. Had Sven vath wel weer eens willen horen draaien. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik moest tot 23:30 vlakbij Panama werken maar toen ik langs reed en die lange rij zag staan ben ik maar niet gegaan. Dacht dat er geen loss everkoop zou zijn. Mensen die al binnen waren die stuurden me nog een sms dat er nog losse kaarten waren. Dat zag ik echter pas toen ik al thuis was. Volgende keer weer. Had Sven vath wel weer eens willen horen draaien. |
Vast tim, vast :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|