return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
I Love Techno

Nastra Azzurro
een woord:

WOW

wat een in massief feest...beste feest ooit...
thats all i have to say

RRRRRRRRRRINSE OUT
Flippe
Ik ben er niet geweest, maar heb al van meer mensen gehoord dat het een super vet feest was!
Gloomy
I Love Techno heeft weeral es bewezen het grootste techno feest van Europa te zijn. Mensen, maar liefst 5 uur zonder 1 pilletje geslikt te hebben, heb ik daar staan flippen !!!! Dave Clarke: heaven on earth. Richie Hawtin: hoe muziek als drugs werkt...En onze Belgische Dj T-Quest heeft gewoon een bijna lege zaal weer kunnen doen vollopen. Verder effe een techno remix universal nation van Push (Live) meegepikt en die Mistress Barbara kon er ook wel wat van. kzou zeggen, met heel TranceAddict erheen volgend jaar, maar er was nu al teveel volk, zeker als je om zes uur je jasje wou. Dan zat je pas om 8:00 u op de bus :). Gelukkig ben ik van Gent zelf, dus om 8:15 was ik al thuis (integenstelling tot een bus met hollanders die ik bijna was binnengestapt....zou pas mooi geweest zijn *ahum*). Echt, ik zie nu al uit naar volgend jaar.

Greeeetz,

Gloomy
DJ MainFrame
zeker en vast, dit jaar er weer heen hoor, of er moeten al serieuze ongelukken gebeuren :-))

je hebt er de beste techno line up die je maar kan denken en er heerst een ongelooflijke party vibe :eyes:

afwachten wat de line up dit jaar geeft maar hij gaat zeker weer rocken :)
MaGiK54
quote:
Originally posted by DJ MainFrame
zeker en vast, dit jaar er weer heen hoor, of er moeten al serieuze ongelukken gebeuren :-))

je hebt er de beste techno line up die je maar kan denken en er heerst een ongelooflijke party vibe :eyes:

afwachten wat de line up dit jaar geeft maar hij gaat zeker weer rocken :)

Blijf in Den Haag 09.11, aangezien Tiesto (3uur), Paul van Dijk (3uur) en Sander Kleinenberg in Den Haag zijn. :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland