|
|
| TOR |
Als je interessante dingen weet omtrent een bepaald nummer, post die hier! Het verhaal achter een nummer, de betekenis van een titel, enz. Alle weetjes zijn welkom. :)
-> Haak pres. Anunnaki – Frenzy
In de legendes van de Soemerische beschaving (Mesopotamië) zijn de Anunnaki goden die vanaf de planeet Nibiru naar de aarde kwamen om goud te delven. Dat goud hadden ze nodig om henzelf en hun planeet te beschermen. Door de technische vooruitgang en de toenemende hoeveelheid schadelijke stoffen die daarbij vrijkwam, was de atmosfeer van Nibiru beginnen af te brokkelen. Op lange termijn zou de warmte die de planeet afgaf niet meer binnen de atmosfeer kunnen blijven en zouden de Anunnaki als gevolg daarvan uitsterven.
Wetenschappers op Nibiru hadden een methode ontwikkeld om hun beschaving van die ondergang te vrijwaren. Een laag van goudstof in de stratosfeer zou het afbrokkelingsproces tegenhouden en het geheel stabiliseren. Op Nibiru was de goudvoorraad echter uitgeput en dus kwamen de Anunnaki naar de aarde, meer bepaald naar het rijke gebied tussen Tigris en Eufraat. Het delven ervan ging echter te traag (ze waren met 900 naar de aarde gekomen) en was dus niet toereikend om het afbrokkelingsproces op Nibiru tegen te gaan. Ze hadden met andere woorden hulp nodig.
Op dat moment leefden in Afrika mensapen. Wetenschappers kwamen op het idee die via genetische manipulatie om te vormen tot perfecte wezens om de Anunnaki te assisteren bij het opgraven van goud. Het eerste perfecte wezen werd in een ruimtelab verwekt via kunstmatige bevruchting van een ei van een aapvrouw. Het kreeg de naam Adam. Meerdere wezens volgden. De mens was geboren.
Het verhaal gaat nog verder, maar het belangrijkste staat er. :D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by TOR
Als je interessante dingen weet omtrent een bepaald nummer, post die hier! Het verhaal achter een nummer, de betekenis van een titel, enz. Alle weetjes zijn welkom. :)
-> Haak pres. Anunnaki – Frenzy
In de legendes van de Soemerische beschaving (Mesopotamië) zijn de Anunnaki goden die vanaf de planeet Nibiru naar de aarde kwamen om goud te delven. Dat goud hadden ze nodig om henzelf en hun planeet te beschermen. Door de technische vooruitgang en de toenemende hoeveelheid schadelijke stoffen die daarbij vrijkwam, was de atmosfeer van Nibiru beginnen af te brokkelen. Op lange termijn zou de warmte die de planeet afgaf niet meer binnen de atmosfeer kunnen blijven en zouden de Anunnaki als gevolg daarvan uitsterven.
|
Is dat een echte Soemerische legende of een adaptatie? Want zo niet waren ze verdomd goed op de hoogte van wat er zich eeuwen later op de Aarde zelf zou afspelen |
|
|
| Pumaz |
| Weetje: Colin Moreh van Shiloh is net vader geworden :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Is dat een echte Soemerische legende of een adaptatie? Want zo niet waren ze verdomd goed op de hoogte van wat er zich eeuwen later op de Aarde zelf zou afspelen |
dat heb ik mij ook afgevraagd. toen ik het verhaal las (wat hierboven staat is een samenvatting), vond ik het detail zeer opmerkelijk.
het is in ieder geval een zeer merkwaardige beschaving. zij hanteerden bijvoorbeeld een zonnestelsel met 12 objecten (de 9 planeten + de maan, de zon en Nibiru, en dat 3000 jaar vóór Christus :eek: ) en wisten dat de aarde rond was.
*edit* moet er wel bijzeggen dat het om een interpretatie gaat, hé. er staat natuurlijk niet letterlijk "genetische manipulatie". |
|
|
| The_G0dfather |
| Flight 643 was een vlucht geloof ik van Amsterdam naar New York (unsure) waar tiësto op zat en er was blijkbaar wat turbulentie ofzo, vandaar... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|