return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
Everybody vs Chemistry at now & wow Queensnight

magrec
quote:
Originally posted by basvh
waarsch ook aanwezig.

deur beleid beetje streng daar? moet ik er ultra hip uitzien?

met vv geen deurbeleid (iig niet als op een normala avond) met awakenings kwam tim ook binnen :p op zijn gympen.
tijs08
quote:
Originally posted by basvh
deur beleid beetje streng daar? moet ik er ultra hip uitzien?

Als je gewoon eens normale kleren aantrekt in plaats van altijd maar in je carnavals kloffie rond te lopen waarschijnlijk wel!

Ik zal ook wel aanwezig zijn, Line-up inderdaad niet denderend, zoals Lex al zei...
Standaard N&W line up met een (voor mij) erg magere Everybody line-up, maar ach, het is bij mij om de hoek dus dit feest zal ik ook echt niet laten schieten. :)
Phortje
'k denk dat ik hier ook wel bij ga zijn :)
basvh
quote:
Originally posted by tijs08
Als je gewoon eens normale kleren aantrekt in plaats van altijd maar in je carnavals kloffie rond te lopen waarschijnlijk wel!

hehe, He als jij dan i.p.v je container-lossen-overal ook een keer wat fatsoenlijks aantrekt dan zijn we samen best hip
New Wave
quote:
Originally posted by magrec
met vv geen deurbeleid (iig niet als op een normala avond) met awakenings kwam tim ook binnen :p op zijn gympen.

Idd, wickit met je RoXoRzZ schoenen naar binnen..AAAIGHT!:eek:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland