return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 
Everybody vs Chemistry at now & wow Queensnight

emre
quote:
Originally posted by GrooveCollect.
Altijd leuk om jezelf op een fotootje terug te zien. :D

Behalve Bouma niemand van hier gezien verder. :(

Tja ik heb samen met basvh een meeting gedaan om 1 uur :wtf:
Als je ff zegt welke persoon jij bent op die foto van Tim, dan tackle ik je de volgende keer wel ff als ik je herken ;)

BTW lekker jah dat Stef ff af ging sluiten in Hotel Arena ... ben je ook mooi klaar mee :rolleyes: De Stef + 16 dinges combo vind ik duidelijk sterker producerend dan draaiend
GrooveCollect.
quote:
Originally posted by emre
Tja ik heb samen met basvh een meeting gedaan om 1 uur :wtf:
Als je ff zegt welke persoon jij bent op die foto van Tim, dan tackle ik je de volgende keer wel ff als ik je herken ;)

BTW lekker jah dat Stef ff af ging sluiten in Hotel Arena ... ben je ook mooi klaar mee :rolleyes: De Stef + 16 dinges combo vind ik duidelijk sterker producerend dan draaiend

ok, beginnend van helemaal rechts:

Staant: Armand (vriend van me en roadie van de 16bit sletjes)
vlak daarnaast zittend: Peter (1 van de 16 bit)
iets meer naar links zittend: ik (met dat bandje om me arm)
SaBi
Ook wij waren erg onder de indruk van de now & wow....het undergroud gevoel komt hier goed tot zijn recht . Ons 1e progressive feeste in NL was zeker voor herhaling vatbaar en als Deep Dish er dan ook weer bij zijn , . Wat een set zeg ...lekkere uptempo progressive . We waren bang dat ze misschien iets minder toegangkelijk zouden draaien . Maar niks van dat ...het bleef maar knallen . Ze hadden er ook echt zin in . We vonden het in 1e instantie jammer dat Sander maar 1 uurtje zou draaien , maar dat werd id achteraf goed gemaakt door vroeger te komen en met veel fun achter de draaitafels te staan . Wij hebben iig een topnacht gehad ;) .
Roos22
now, rond half 12 binnen en verbaasd gestaan van het feit dat deze clubs nog bestaan. Als een dolle rende we de nog wat lege now en wow door alsof we in een creatieve speeltuin belandt waren. grote banden aan touwen als schommels, een groot hondenhok (doggystyle), mooie graffity, schilderijen, en borden met schreeuwende teksten erop. Helemaal goed dus voor een avond Deep Dish en Sander. Van begin tot eind heb ik genoten van alles om me heen. Goede sfeer, leuke mensen en muziek! Voor mij was het wow!

oh ja en als een echte goupie betaamd nog even met Sander Kleinenberg op de foto! :D Je kon zo de booth inlopen namelijk!
Edwin B
Ja weinig meer aan toe te voegen, het was WOW in NOW ;)

Kan niet wachten tot de 11e juni. Zou niet verkeerd zijn als Sander Sasha weer eens uitnodigt :tongue3

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland