|
|
| djdavid |
| quote: | | Laten we hopen dat dit gewoon kut was, dan heb ik geowon niets gemist |
jammer voor je! was echt geweldig feestje!! :D waren net na twaalven binnen en zijn niet meer van de dansvloer af geweest tot kwart over zes.
echt stoere lokatie met dik geluid hoor!
eerst lkr opgewarmd met stef, daarna dubfire van deep dish (die trouwens btje matig opende...) en tussen 3 en 5 was sharam er ook bij. laatste uurtje staan genieten van SK vs dubfire vs sharam back2back!!:tongue2
heerlijke trax gehoord, oa SK's remix/edit/mash-up (wat het dan ook moge wezen) van sasha's xpander:eyespop:
vandaag in nijmegen maar ff wat koninginnedag vieren nog en dan komende dinsdag SK solo in de catacomben! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by djdavid
jammer voor je! was echt geweldig feestje!! :D waren net na twaalven binnen en zijn niet meer van de dansvloer af geweest tot kwart over zes.
echt stoere lokatie met dik geluid hoor!
eerst lkr opgewarmd met stef, daarna dubfire van deep dish (die trouwens btje matig opende...) en tussen 3 en 5 was sharam er ook bij. laatste uurtje staan genieten van SK vs dubfire vs sharam back2back!!:tongue2
heerlijke trax gehoord, oa SK's remix/edit/mash-up (wat het dan ook moge wezen) van sasha's xpander:eyespop:
vandaag in nijmegen maar ff wat koninginnedag vieren nog en dan komende dinsdag SK solo in de catacomben! |
Hoorde dat het superdruk was en Deep Dish een beetje tegenviel, Sander K. de helde van de avond met oa Xpander/7 nations Army/ BrainBug-Nightmare en back2back was ook vet. Klopt dat? :D |
|
|
| Tim81 |
Pfffffffffff wat een feestje zeg!!!!!!!!!! :eyes: :toocool:
Om een uur of 10 verzameld en met 2 auto's vol vanuit Hoorn richting Rotterdam vertrokken. Onderweg natuurlijk de gebruikelijke stops om te pissen, roken, eten & drinken. Om ongeveer kwart voor 12 waren we binnen in de Now & Wow en het is inderdaad een MEESTERLIJKE locatie! De Everybody zaal was al aardig gevuld met een gevarieerd publiek (Rotterdamse sportschoolgasten, hip Now & Wow-volk en de echte liefhebbers van Deep Dish en Sander Kleinenberg).
Stef Vrolijk was bezig de zaal op te warmen en had een paar 'aparte' overgangen, waar hij duidelijk zelf ook van schrok! Tegen het einde van zijn set gooide hij er nog even een aparte opzwepende versie van The Fruit uit.
Toen was het tijd voor Deep Dish...
Opening van Dubfire was inderdaad iets te vaag, maar na een paar platen stond de hele tent op zijn kop! Uiteraard knalden Flashdance en Say Hello tegen het einde van hun set nog vol uit de boxen en dat werd goed ontvangen door het publiek!
Om 4:35 stapte Sander al op het podium, dus ik ben benieuwd hoe laat hij uit Amsterdam is vertrokken...
Een kwartiertje later legde hij z'n eerste plaatje op de draaitafels en al snel werd het inderdaad een gezellige back2back, waarbij de mannen het duidelijk naar hun zin hadden!
Compleet met schitterende gitaarsolo van mister Kleinenberg himself :p
Om half 7 was het feest ten einde en kon aan de terugreis worden begonnen... Beetje jammer van je boete emre :(
Anderhalf uur terugrijden na zo'n feest, met 4 slapende gekken in je auto, is eigenlijk teveel van het goede! Uur of 9 lag ik dan ook eindelijk zelf in bed. De afspraak om de trein van 13 uur naar A'dam te nemen heb ik geschonden... lekker uitgeslapen! :D
|
Ask emre for this track! Toen Sander deze draaide klom hij ff over de dj booth om hem persoonlijk te vragen welke track dit was ;)
Emre & MasterBerend!!

PS. Ik heb ook nog een paar filmpjes, zal ff kijken of ik deze on line kan zetten (Flashdance en Say Hello) |
|
|
| emre |
|
Ricky Ryan (aka Can Costa) mashup |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by Tim81
Ask emre for this track! Toen Sander deze draaide klom hij ff over de dj booth om hem persoonlijk te vragen welke track dit was ;) |
Nee ik bedoelde dus een andere plaat want die mashup kende ik wel :wtf: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|