|
|
| moogwai |
Oke TA-ers,
Iedereen zal de Trance Energy sets nu wel onderhand hebben en een paar keer goed hebben gechecked en nu ben ik benieuwd welke set jullie het beste vinden :)
Ik zelf vind de Judge Jules het beste... waarom?
1. Omdat er veel vette nummers erin zitten die ik nog niet kende en ook enkele klassiekers.
2. Omdat het echt goed gemixt is (Piu mag zijn schoenen nog niet eens poetsen.... :D )
3. overgang PPK naar Close Cover en overgang Work in Progress naar DJ Tiesto :)
4. Ik vind alle nummers goed behalve Dave The Drummer - The One, Last One.
De set van Johan Gielen vind ik ook super... als de hele set van Gielen was uitgezonden, dan had ik waarschijnlijk wel voor Gielen gekozen. Ook de Scott Bond set vind ik steeds beter worden... zitten ook zeer lekkere nummers vooral nr. 2 t/m 9, maar als geheel vind ik Judge set toch beter. De Mario Piu set bevat ook super veel goede nummers, alleen het mixen is zo dramatisch.. en DJ Cross.. pff :eek: de helft van die nummers die hij gedraait heeft zijn gewoon K.U.T. |
|
|
| Flippe |
Ik vond Judje Jules toch wle de beste!
Hij mixte perfect, de platen waren zeer goed, paar onbekende, paar gouwe ouwe. |
|
|
| Ruben_Dubbink |
ook ik hou het bij de set van Judge Jules,
ik sluit me hierbij helemaal aan bij Moogwai!:)
De set van Gielen vond ik ook wel erg tof. Kan me alleen weinig meer herinneren van het gedeelte dat niet is uitgezonden :p
Scott Bond draaide ook zeker wel lekker!
(over Cross wil ik het niet hebben!) |
|
|
| tango |
ik heb ook op the judge gestemd. Hij draait wel een beetje cheezy, maar toch wel allemaal lekkere nummertjes.
Bond was ook goed. Het enige positieve aan Piu's set is zijn openingsnummer :eyes: . Gielen draaide ook wel lekker, jammer dat het maar een uurtje is. En jammer dat cross op het eind over schakelde naar trance, hij had gewoon bij progressive moeten blijven. (want daar blijft ie master in). Ik vind overigens een doordeweekse cross set op dance dept beter als deze TE set.....
grtz,
TNG |
|
|
| Blik |
| ik kies voor scott bond, lekkere nummertjes..... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|