|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Mysteric
Judge Julius was de lekkerste...maar niet zo lekker als op Qontact.
Maar hij was beter dan de rest, en dan win je ook he (logisch). Maar om nou te zeggen dattie het lang vol gaat houden op m'n harde schijf is een andere zaak.
PS. Voor de volgende Trance-Energy (16-02-02) zijn al geboekt:
Klubbheads
Marco V (YEAAAAAAAAAAAHHHHHHH) |
Is Dumonde ook niet geboekt?? Bij de afgelopen keer werd eerst ook geroepen dat Dumonde zou komen, maar toen dit later niet waar bleek te zijn werd er gezegd dat ze 16-02 wel zouden komen..
Over mijn keuze: Johan Gielen!!
Het was een lastige keuze aangezien het allemaal wel lekkere sets zijn.
Cross draaide alleen op het laatst een paar relexte nummers, Piu was lekker stampbaar, scott Bond was ook heerlijk en The Judge was helemaal top, vooral die aankondiging, echt jammer dat dat niet is uitgezonden op TMF!!
Maarr de set van Gielen vond ik toch wel het relexed, ik baal er dan ook flink van dat het tweede deel niet is uitgezonden aangezien dat ook superr was, as far as I remember!
Voor mij zaten The Judge en Gielen dus erg dicht bij elkaar.. |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by mido
Maar waarom nu deze thread pas?
Want er staat bij wijze van spreken al weer zowat een nieuwe TE voor de deur. |
heb ik al gezegd ;)
| quote: | Originally posted by moogwai
Iedereen zal de Trance Energy sets nu wel onderhand hebben en een paar keer goed hebben gechecked en nu ben ik benieuwd welke set jullie het beste vinden :)
|
| quote: |
PS. Voor de volgende Trance-Energy (16-02-02) zijn al geboekt:
Klubbheads
Marco V (YEAAAAAAAAAAAHHHHHHH)
|
Tel deze 4 Duitsers er maar bij op
DJ Jamx & De Leon (Dumonde) (staat op hun site)
Blank And Jones (Bevestigd door de webmaster van officiele Blank & Jones site)
En ik neem aan de Gielen ook komt, want die is op iedere Trance Energy volgens mij geweest.. en zal na zijn spetterde performence in Heerenven wel weer komen. En dan hebben we de complete line-up denk ik al bij elkaar
En dit is zeker een vette line-up :) |
|
|
| Yarnie |
ik vind de set van judge jules echt ver uit de beste
hele lekkere nummertjes:D |
|
|
| NiTro |
| Doe u mij maar een portie Judge Jules :D:D:D |
|
|
| Jukx |
Ohja, ik heb gehoord dat Barthezz ook op de volgende TE komt.. met 4 decks + drumcomputer!!
ok, flauw flauw..
ik weet het. vergeef me! :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|