|
|
| Little Theseus |
| Ik kies ook voor judge, met piu op twee; want judge's set is gewoon een mix die je wederom elk moment van de dag goed ligt, Piu is goed door zn lekkere stampbaarheid; de herinnering dat ik daar enorm op uit mn plaat ging maakt het natuurlijk alleen maar beter. |
|
|
| kolkiewolkie |
Ik kan nog steeds niet kiezen en doe het daarom ook niet
Voor mij zitten de sets van 'the judge' en 'scot' op hetzelfde niveau, allebei toppie.
eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik toen het live gebeurde judge jules tegen von vallen, maar blijkbaar lag ik toen te pitten ofzo, want hijs echt wel goed!!!
mario pui en gielen zijn ook wel goed (in die volgorde), cross rukte (en dan is die stomme set nog niet goed te branden/knippen ook).
greetz kolkiewolkie |
|
|
| Gurian |
Judge Jules vonk ook het beste. Die overgang van platen was perfect. Vooral die van PPK naar Close Cover was super
Judge Jules Roeleert |
|
|
| mido |
Ja ik heb ook maar Judge Jules aangeklikt.
Waarom?
Het enigste wat ik nog van zijn set weet is dat hij supervet aangekondigd. ON THE 7TH DAY HE CREATED......JUDGE JULES!!!
Dat is zo'n beetje het enigste wat ik nog weet, voor de rest ben ik de weg kwijt geweest en hoorde ik alleen maar beats! :D:D:D:D:D
whehehe |
|
|
| mido |
Maar waarom nu deze thread pas?
Want er staat bij wijze van spreken al weer zowat een nieuwe TE voor de deur. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|