|
|
| lievez |
| quote: | Originally posted by domineesje
ik heb niets met beta forum of gelijk wat te maken en voor alleer ge zegt kerel zou ik maar eens goed het forum checken ;)
en lol dat nep zillionairs van de box gegooid worden is maar al te goed ook, die kunnen we missen als de pest :D |

:D :D :D |
|
|
| MikeVee |
ik heb niets met beta forum of gelijk wat te maken en voor alleer ge zegt kerel zou ik maar eens goed het forum checken ;)
en lol dat nep zillionairs van de box gegooid worden is maar al te goed ook, die kunnen we missen als de pest :D |
nep zillionairs? Ik heb vroeger veel in de Zillion gezeten, en was er in het begin van de MFMPP's telkens bij. Zoek eens naar mijn profiel en merk dat ik zelfs maanden voor u geregistreerd ben.
Bovendien zal je mij niet kunnen beschuldigen van ergens iets negatief over Zillion/Frank te schrijven.
Besef nu toch eens dat met die overvloed aan spam buiten een hoop negatieve commentaar niets te bereiken valt. |
|
|
| Jasperovitsj |
en lol dat nep BETA's van het BETA-forum gegooid worden is maar al te goed ook, die kunnen we missen als de pest :D |
:) |
|
|
| pooley |
| Wanneer is de volgende gangbang? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by pooley
Wanneer is de volgende gangbang? |
gangBAN zult ge wel bedoelen zeker? :o :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|