return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
BeTA ID Contest 02

Belgian Bonzai
BeTA ID Contest 02 – Bonzai Edition

Collega's Belgische tranceaddicts,

'Bonzai edition', heel simpel:
Alle nummers en/of (minstens één van) hun producers en/of (dito) remixers ruiken van ver minstens een beetje naar Bonzai en/of naar één van de labels die 'errond zweven'.
Periode? Jah, Bonzai bestaat al lang natuurlijk :)
Dit is niet meer en niet minder dan een ID Contest, een lijst met representatieve nummers van Bonzai over de jaren zou er nogal anders uitzien.
Geniet ervan.
Rest van de tekst is grotendeels overgenomen van TOR, die ik ook nog wil bedanken voor de hulp en de webspace.

Het systeem werkt als volgt.

Er zijn 50 samples om te ID’en. Als je de artiest, de titel of de remix correct raadt, verdien telkens je 1 punt. Als het dus een remix betreft, kun je tot 3 punten verdienen. Bij een original mix 2 punten (artiest en titel). Een voorbeeld met Junkie XL - Breezer (DJ Tiesto Remix):

- Junkie XL - ?? -> 1 punt
- ?? - Breezer (DJ Tiesto Remix) -> 2 punten
- Junkie XL - Beauty Never Fades (DJ Tiesto Remix) -> 2 punten
- Junkie XL - Breezer (DJ Tiesto Remix) -> 3 punten!

Als het gewoon om de original mix gaat of om een radio edit, hoef je dat niet te vermelden.

In het .rar-bestand zit een .txt waar je al je antwoorden kunt invullen. Het ingevulde .txt-bestand zend je door, liefst per PM, anders naar mijn e-mailadres: nu dot trance at trance dot nu. In je e-mail vermeld je je TA-gebruikersnaam. Ook hier mag je zoveel updaten als je wilt. Binnen de vastgelegde termijn uiteraard.
Ik voorzie iets minder dan 3 weken om je antwoorden door te sturen (dat moet genoeg zijn, denk ik). De wedstrijd loopt af de nacht van zaterdag 26 maart op zondag 27 maart, om middernacht. De resultaten en de correcte antwoorden worden een van de daaropvolgende dagen bekendgemaakt.

De winnaar komt in de Hall of Fame van ID-contestwinnaars en heeft de eer om de volgende wedstrijd samen te stellen. :)

Hall of Fame van ID-contestwinnaars:
1 - Classics Edition: Belgian Bonzai

Je kunt het .rar-bestand met de 50 samples hier downloaden:

Beta ID Contest 02.rar (rechtermuisknop, opslaan als)

Gelieve geen antwoorden in deze thread te plaatsen.

Veel plezier! :)
Meedoen!
:)
TOR
damn wat een super contest, heel wat zalige nummers.. :crazy:

na 1 luisterbeurt heb ik er niet zoveel herkend, maar dat kan nog veranderen. zal er ook nogal wat moeten opzoeken, hehe..

great job iig!
pooley
ik suck zo hard in id'en dus skip ik maar, wel schoon gedaan, bonzai only.

ik gok dat 1 va nde 50 the fly is dead is !
Belgian Bonzai
TOR: 17 ptn

Goed begin! :)
Voilà, een target voor de rest.
Hey Pooley, probeert; den enigste die vorige keer met de laatste lachtte, stond ook laatste :toothless
quote:
Originally posted by pooley
ik gok dat 1 va nde 50 the fly is dead is !

:stongue: Ik zat ernaar te luisteren en ik dacht: "Zou ik?", maar ik heb em dan gelaten. Dus die moet je al niet checken ;)
FredNova
Ik heb zo een 250 a 300 bonzai platen en alle cds... zou ik meedoen...

tis zoveel werk he :(

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium