return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 
AvB - ASOT 2005 (CD)

Glaniskanis
quote:
Originally posted by @win
Ik heb geen verstand van Ableton dus als jij het zegt ;)

Het ging mij er echter meer om dat er gewoon teveel tracks opstaan waardoor een track te weinig tijd 'krijgt. Niet zozeer dat de overgangen niet goed verlopen oid.

Ik bedoel ook niet dat de overgang niet goed verloopt... integendeel
Uiterst strak gebeatmatched (blame Ableton :p) maar idd te snel
Robert
quote:
Originally posted by Glaniskanis
ff over het mixen...dat komt dus zoals ik eerder al zei dat Armin dit niet live heeft gedaan met Ableton+Controller (zoals het hoort) maar gewoon met de hand achteraf
Hij mixed veel te snel... juist omdat het zo idioot snel kan
Nogmaals... Ableton is geniaal maar Armin moet het nog ff onder de knie krijgen (en misschien een controller gaan usen) voordat het echt gaat klinken zoals ie normaal draait (en ook goed is)

Ik snap je niet helemaal :conf:
Een controller is helemaal niet nodig. Met een controller zou je het juist met de hand mixen, en dus veel minder precies.
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Robert
Ik snap je niet helemaal :conf:
Een controller is helemaal niet nodig. Met een controller zou je het juist met de hand mixen, en dus veel minder precies.

Natuurlijk is een controller niet nodig dat is het voordeel van niet live mixen hehe
Maar zou ie dit live doen zou ie niet zonder controller kunnen om het goed te laten klinken.
In dat geval zou een controller dus als een mengpaneel dienen... hij is het toch ook gewend met de hand
Moettie meer op gevoel doen idd dus klinkt het minder gehaast
magrec
Hij moet gewoon ff die controller van sasha lenen.

Robert
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Natuurlijk is een controller niet nodig dat is het voordeel van niet live mixen hehe
Maar zou ie dit live doen zou ie niet zonder controller kunnen om het goed te laten klinken.
In dat geval zou een controller dus als een mengpaneel dienen... hij is het toch ook gewend met de hand
Moettie meer op gevoel doen idd dus klinkt het minder gehaast

Als je dit thuis live zou opnemen met een midicontroller, dan record ableton de input van de controller gewoon in de sequencer (volume, eq etc). Dat gaat nooit zo precies als met de hand gewoon de automisation intekenen en ik denk dat iedereen (die het eerst record) het beter wil laten klinken door het alsnog achteraf met de hand bij te werken. Een controller heet in dit geval gewoon geen zin.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland