|
|
| Dazzle |
Report: Intiem Event met Özgür Can (2 april 2005)
Op een doordeweekse woensdag las ik opeens op de frontpage van Clubcharts, dat ik 2 kaarten voor Özgür Can had gewonnen voor zaterdag 2 april. Ik ben meteen als een gek gaan bellen naar mn werk, om zondagochtend niet te hoeven werken, want hier moest ik natuurlijk naar toe. Het werk bleek geen probleem, de afstand des te meer. Jasper (Glaniskanis @ TA) had ik inmiddels gestrikt om met me mee te gaan en dus reden wij hier om 23.30 uit Deventer weg. Rond 01.45 kwamen we aan in Den Haag, omdat er s nachts nog files waren. Dat verwacht je toch niet
Het was even zoeken naar de locatie: De Catacomben in Den Haag. Maar wat een toplocatie! Het is een hele kleine club onder de grond met één danszaal waar maximaal 150 mensen op passen. De naam in Intiem Event deed zijn naam eer aan!
Stipt om 02.00 startte Özgür Can met draaien. Hij begon met vrij stevige house platen, maar ging al vrij vlot over naar zijn bekende sounds: progressive-trance. Platen als Rachael Starr - Till There Was You (Gabriel & Dresden's "12 Step Program" Remix), Perry ONeill Myst en Gabriel & Dresden Arcadia (Özgür Can Remix) kwamen voorbij. De beste plaat van de avond voor mij was de nieuwe David West. De titel weet ik niet, maar ik liep met mijn telefoon naar Özgür toe met op het scherm de tekst: New David West? Een grote grijns verscheen op zijn gezicht, waarop geknik volgde.
Inmiddels hadden we wat TAers en producer Likwit ontmoet, waar het erg gezellig mee was. Ondertussen werd er door leuke serveersters fruit uitgedeeld. Echt een aanrader als je lekker staat te swingen! Ook werden er rond 03.30 energy ijsjes uitgedeeld. Erg lekker kan ik je zeggen! Het laatste uur van Özgür Can was heerlijke techno en tech-house. De nieuwe Eric Prydz kwam voorbij, maar de knaller van dat laatste uurtje was voor mij de nieuwe Nathan Fake. Wat een plaat!
Iets voor vijfen ging het licht aan en dat betekende dat het afgelopen was. Geen toegift, maar het was ook wel mooi geweest. We hadden onze jassen snel te pakken en om 05.11 zaten we weer in de auto richting Deventer. Om 06.50 lag ik in mn bedje. Moe, maar voldaan. Het was de reis meer dan waard geweest! Thanx to Clubcharts!
Pluspunten:
+ 3 uur Özgür Can!
+ Beperkt aantal bezoekers
+ Gratis fruit & ijs
+ Geluidskwaliteit
Minpunten:
- Chaos bij de garderobe na binnenkomst
- Lichtgebruik kon veel beter |
|
|
| Creamfields23 |
| Zijn er nog kiekjes geschoten? |
|
|
| Glaniskanis |
| Ja maar die staan nog niet online volgens mij |
|
|
| tijs08 |
Nice Report Dazzle! :D
Ben het ook eens met alle bovenstaande posts. Het was echt een waanzinnig vette avond! Beste feestje dit jaar tot nu toe denk ik zelfs :cool:
Eerste twee uur van Ozgur waren echt fantastisch! Veel nieuwe producties zoals gezegd waarvan er een aantal ZEEER goed te pruimen waren. Laatste uur was iets minder maar nog steeds erg goed.
Uitschieters voor mij waren:
For Sale - Buy Now :eyespop: :eyespop: :eyespop:
David West - ID
Furry Nipples - ID (komt uit over 3 weken)
Alex Gopher And Etienne De Cre - Overnet
& natuurlijk, Till there was you :D
Er hing een super sfeertje, en mede door de locatie hing er een echt underground gevoel. Het was ook weer erg gezellig met alle TA's!! :cool:
Ook nog wat lopen socializen met Likwit, toffe gozer :D 
foto's komen op www.drinkenendansen.nl zal nog wel paar dagen duren. |
|
|
| Dazzle |
| Is Onno al thuis? :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|