return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Minimalistics - Close Cover Vs. PPK - Ressurection

Little Theseus
Kvind dit moment minimalistix beter, maar ppk heeft meer hitpotentie, meer remixes en zal ik ook wel langer leuk blijven vinden; minimalistix is een beetje een standaardplaat; meer van hetzelfde en zal volgens mij daarom ook nooit een enorme hit worden.
Dr Mystical
Ik heb voor PPK gekozen, heerlijk nummer. Begint met een lekkere beat, heeft verder een relaxed deuntje. Echt lekkah!
Flipper01
Voor mij ook PPK, echt een geweldig nummer!! Ik hoorde 'em voor t eerst op TE en vond het meteen een geweldig nummer!!!
moogwai
Ik heb nog niet gestemd.. maar ik neig steeds meer naar PPK.. omdat die iets origineler is... vooral dat space gebla in het begin en einde vind ik echt vet... nummer zit ook erg goed in mekaar... en dat deuntje is zo pakkend :)

Maar aan de andere kant is Close Cover ook super.. eerst zo'n vette piano break en daarna wordt ie vet uplifting en dan komt er nog zo'n "treurige" melodie.. echt super :)

Ik kan nog steeds geen keuze maken :D
Little Theseus
quote:
top 5 of the moment (11-11-2001)

1. Iio - Rapture (Riva Remix, Armin van Buuren Remix)
2. PPK - ReSurection (Space Club Mix, Wellenrausch Remix)
3. M.O.R.P.H. - Mxm Overdrive (Benicio Remix)
4. Push - The Legacy (Club Mix)
5. Ocean Lab - Clear Blue Water (Ferry Corsten Remix)

Ja, moogwai, aangezien Miniminiminimalistix hier niet bijstaat zegt dat idd dat je ppk moet stemmen ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland