|
[30-4-2005] Boulevard Of Dance - Spuiboulevard, Dordrecht
|
|
|
| Muppy |
van de site van dancetour...
Verder zullen: Armin van Buuren, Marco V, Rank-1, Kai Tracid, Remy, Bas & Ram en Mark Norman op een van de evenementen in Leeuwarden, Goes en Den Haag draaien. Wie waar gaat draaien maken we later bekend, dus hou de site goed in de gaten!!!!!!! |
|
|
| Partyhardy! |
| Heerlijk in het zonnetje biertjes gedronken :D was erg gezellig en vond Scot Project nog om aan te horen :p |
|
|
| FunkySimon |
was leuk feestje!, mooi weer, ATB draaide erg lekker en het bier smaakte prima en dat alles zonder entree! goed feest! |
|
|
| Roos22 |
Ik vond het ook erg gezellig in breda! Was die dag met veel mensen uit Breda en dan weet je al dat het top wordt! Ik vond Dazzle erg lekker draaien en ATB vond ik ook goed.. hij draaide nog Mindcircus, Shivers en Say hello! Toch nog hoogstaande nummers voor wat er anders werd gedraaid.. Bas en Ram en Scot project vond ik dus helemaal niks. Scot project had volgens mij gewoon een cd van Tom harding opgezet.
's avonds nog even met Martijn mee geweest naar Q-nation waar hij moest draaien. Kwam Partyhardy ook nog tegen! Gezellig! :D |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by Muppy
van de site van dancetour...
Verder zullen: Armin van Buuren, Marco V, Rank-1, Kai Tracid, Remy, Bas & Ram en Mark Norman op een van de evenementen in Leeuwarden, Goes en Den Haag draaien. Wie waar gaat draaien maken we later bekend, dus hou de site goed in de gaten!!!!!!! |
*hoopt Kai in Leeuwarden!!!!*
w00t voor Kai!!! Hij zei dat 'ie niet naar NL zou komen deze zomer (als ik J to tha P moet geloven).....
.....ik kom echt wel dan....he.....
2 Juli zou DuMonde komen in Groningen, maar ik lees er nix meer over..... Zou wel weer gecancelled zijn....ach ja....
:tongue2 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|