|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Jag förstår inte varför han envisas med att köra med Numark....det är ganska uppenbart att han föredrar de framför techsen, men varför? Någon som har lirat på dessa spelare? |
jag har lirat på dem .. de är rätt okej faktist.
vet inte riktigt vad som skiljer dem å ett par 1210 egentligen |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by jofawe
jag har lirat på dem .. de är rätt okej faktist.
vet inte riktigt vad som skiljer dem å ett par 1210 egentligen |
Skillnaden ska väl vara att TT'sen har mkt starkare torque.. sen är det ju upp till var o en och bedömma om det är bra eller inte :clown: |
|
|
| swe_Trancer |
| han använder dom förmodligen för att dom har bpm mätare, vilket underlättar ifall man spelar på mer än bara 2 TT's så man inte behöver ödsla tid me att pitcha... |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by swe_Trancer
han använder dom förmodligen för att dom har bpm mätare, vilket underlättar ifall man spelar på mer än bara 2 TT's så man inte behöver ödsla tid me att pitcha... |
Jag tvivlar på att det är därför han använder de...en DJ i hans klass ska kunna ratta in två låtar så de går i takt på 15-20 sekunder..:) |
|
|
| ScuL |
har aldrig lirat med Numarksen men jag förstår inte värför alla avgudar SL12xx serien. de är inte dåliga men absolut inte bäst!
dålig korrigering är det som irriterar mig mest..
föredrar mina OEM-spelare över allt . antar att kännslan av Numark spelaren ligger väldigt nära |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|