|
|
| Dj Alpha |
niet genoief dat je mij weer me traqiningsbroeken enzo ziet aantrekken, die tijd heb ik wel gehad..
mn nieuwe stijl is toch wel gewoon netjes, voel ik me nog lekker in ook duz nix aan de hand :) |
|
|
| Muppet |
Was afgelopen zaterdag uitgegaan naar de Gompie ("disco" in den Bosch, meer een kroeg met iets normalere muziek maar ja)Ik en m'n vriend hadden sportschoenen aan komen we daar niet binnen...ik hele discussie met de gast houden wrom we dan niet naar binnen mochten. sprak met hem af dat we geen indentietijdspapieren hoefte te laten zien als we nieuwe schoenen gingen halen...dus wij naar een vriendin (daar van die pa en broer schoenen geleent) en toen kwamen we wel binnen:S:S
Ik vind al dat gezeik over sportschoenen maar een beetje flauwekul...maar begrijp het wel.
Greetz Muppet |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Muppet
Was afgelopen zaterdag uitgegaan naar de Gompie ("disco" in den Bosch, meer een kroeg met iets normalere muziek maar ja) |
de Gompie kennen ze allemaal wel hoor :p, WvG en ik zijn vaste klant :)
en het is eigenlijk gewoon een kroeg ja |
|
|
| Flippe |
[onzin mode]
dat ze gewoon in de de disco schoenen geven die je aan moet doen, soort van schoenen huren, iedereen dezelfde schoenen nooit problemen :P
[/onzin mode] |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by Flippe
[onzin mode]
dat ze gewoon in de de disco schoenen geven die je aan moet doen, soort van schoenen huren, iedereen dezelfde schoenen nooit problemen :P
[/onzin mode] |
dan ga ik nog leiver bowlen :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|