|
|
| Optimus Trance |
| als ik naar parties ga, trek ik natuurlijk wel me witte Nikes aan, maar normal trek ik me nette Nikes (die zwarte nette die je bij de Foot Locker haalt) aan:) |
|
|
| Mysteric |
Ja...volgens mij is het inderdaad een andere (nettere?) manier om te zeggen dat ze geen gabbers willen hebben.
Inderdaad met die al eerder genoemde vooroordelen |
|
|
| Miss Proximus |
ik had zaterdag mijn witte sneakers aan in de O :)
de dresscode was extravagant maar ik zag gewoon mensen in spijkebroek en overhemd!!!! JAAAAAA HOOR!!!!! :( |
|
|
| Little Theseus |
Ik was een x met een vriend uit, jaartje of twee geleden ofzo en toen gingen we naar een discotheek en hij had puma's aan.
Die uitsmijter wilde m dus niet toelaten maar hij ging ineens lullen over dat het nieuwe mode was en dat het niet echt sportschoenen waren en dat hij alles van mode weet en ook vanwege zijn werk en dat het absoluut meer gedragen gaat worden blablabla....
Zegt die uitsmijter (totaal verward) : je krijgt t voordeel van de twijfel, je mag doorlopen.
Waha, hadden wij ff lol, uitsmijters flessen roelt! |
|
|
| slayon |
ah zo weten we dat ook weer bedankt :D
ja ik ga gewoon wat dichter tegen een paar vrienden aanlopen bij het naar binnengaan en aangezien ze te druk bezig zijn met te controleren of we wel echt 16 zijn letten ze er niet op ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|