return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
wrom is da eigenlijk?

raoel
Met sportschoenen kom je bijna nergens meer binnen.
Zeker in de steden kom je nergens binnen.
In de lokale discotheken nog wel misschien, maar zelfs daar wordt het meestal al een lastig verhaal.
Als je dan donkere sportschoenen draagt maak je ook meer kans, maar wit met felle kleuren FORGET IT

Met die gympies, lukt dat dan nog wel, al kom je daar op het stratumseind in Eindhoven ook niet overal mee binnen.

Maar die dress-code is begonnen in de gabber tijd, zoals al verteld werd.
Dj Alpha
Ik draag zowieso geen sportschoenen, alleen maar nette schoentjes..
Ennuh New_Wave heb wel gelijk ja.. Iedereen bekeek gabbers als criminelen ofzo duz verboden voor nikies.. Slaat eigenlijk nergens op maarja... Boeie :)
Eye-Riz
een dress code is dus inderdaad om mensen te kunnen weigeren.
op zich maakt het portiers of clubeigenaren geen drol uit hoe jij je kleedt, maar het is gewoon om een bepaald type mensen te kunnen weren. Het is niet zo dat je per sé geweigerd wordt als je toevallig wel sportschoenen aanhebt, maar aande andere kant moeten de portiers 1 lijn trekken, anders gaan mensen zeuren 'hij wel, en ik niet?'. Ik zal bijvoorbeeld eerder met mijn sportschoenen binnenkomen als mijn vriend, gewoon omdat meisjes minder problemen in het algemeen veroorzaken, en er dus ook niet zo op schoenen gelet wordt bij meisjes. ( :) )
bij de dresscode hoort ook de leeftijdsgrens: op zich boeit het niet als je jonger bent, maar ze willen geen jong publiek. de ouderen gaan dan zeuren, het wordt meer een kinderfeestje, en jongeren geven minder geldt uit, dus dan wordt er meer rekening gehouden met de ouderen (heeft hoge leeftijd TOCH nog een voordeel ;) )
Verder natuurlijk ook de redenen van alcohol en drugs.
Is logisch lijktme.
Blik
ik heb gewoon uitgaansschoenen, dat zijn mijn ouwe Fila's, je weet wel, met van die harde neuzen......

voor vrije tijd draag ik wel gewoon sportschoenen (Puma Sprint)
New Wave
Ik heb gewoon legerkistjes aan, zien er netjes uit en je hebt geen last van blauwe tenen als mensen perongelijk op je tenen gaan staan.

LATOX

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland