|
|
| slayon |
| iedereen zeurt altijd dat je met sportschoene nergens binnen mag maar waarom dat is weet niemand? dus aan jullie de vraag, weet er iemand waarom je niet met sportschoenen naar binnen mag? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by slayon
iedereen zeurt altijd dat je met sportschoene nergens binnen mag maar waarom dat is weet niemand? dus aan jullie de vraag, weet er iemand waarom je niet met sportschoenen naar binnen mag? |
Omdat de meeste kroegen/disco's een dress-code hebben. Sportschoenen staat te slonzig (vind ik zelf ook) thats why... |
|
|
| New Wave |
Begon tijdens de hardcore scene, veel mensen konden de hardcore scene niet waarderen om zijn hoog drugs gebruik, agressifieteit ezno, en dat waren de mensen met "de maxies"
Bij ons werden dus alle kroegen de dress code ingesteld dat je casual moest dragen, zo om die gabbers te weren.
Die cultuur is nu niet zo vaak meer negatief in het nieuws, eigenlijk nooit meer maar dat regeltje is nu nog steeds van toepassing.
Ik kom trouwens in nog best veel discotheken met me blauwe Maxies.
LATOX! |
|
|
| Flippe |
| IK denk als dat je sportschoenen er beetje goed uitzien ( je weet wel, de puma, nikies enzo ) moet je er toch wel mee binnen komem denk ikk |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Flippe
IK denk als dat je sportschoenen er beetje goed uitzien ( je weet wel, de puma, nikies enzo ) moet je er toch wel mee binnen komem denk ikk |
haha ja, kom je snel genoeg achter.
NOT!!, ook daar kom je nergens mee binnen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|