|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
är tiesto en house dj, gaby?:) |
Från början var han det sen har han utvecklat det och nu kan man nog inte kalla honom för det.
Ta Tall Paul, känd house dj... när han körde tillsammans med Tiesto så var det inte nån tråkig house direkt!
Paul Oakenfold var en känd hip hop dj innan han blev det han är idag...
Va vill jag komma till? Ge allt som har med schysst klubbliv en chans...förlita er inte på endast det som kallas för trance.
Har ni hört elektro? Vissa är ju hur bra som helst!!! |
|
|
| King of Clubs |
Jag tycker inte att man ska fastna enbart i trance, utan kunna uppskatta annan musik också. Men ärligt, det finns bara inte nån musikform jag stött på som knäcker den hederliga gamla trancen..
Av mina ca 120 cd-skivor är bara typ 7 trance. Vilket iofs mycket beror på att jag upptäckte trance ganska sent och att det är som klippt och skuret för att tanka som mp3s.
Fast det finns musikformer som man bara inte kan förstå att folk gillar. Acid t.ex. eller iaf det som jag hört. Känner mig som en pensionär, men det är bara obehagligt oväsen.. |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Gaby
Viss techno är helt Ok... lyssnar inte på det hemma men det blir en helt annan sak ute på ett ställe. Publiken skriker och avgudar djn...det är ett jättedrag... måste rekommendera er att inte bara fastna i nån "trancevärld" där inget annat duger. Det är en helt annan grej att lyssna på en skiva än att uppleva det.
Kolla in grabbarna ...Dom är bra!!! Det blir fet drag!!! |
techstylism festerna va roliga...blir det inga fler sånna? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Gaby
... visste ni att Tiesto från början var en house dj? | Tror jag har nåt riktigt gammalt nånstans där Tiësto faktiskt kör ett set med happy hardcore.... |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Tror jag har nåt riktigt gammalt nånstans där Tiësto faktiskt kör ett set med happy hardcore.... |
yes! den måste ja ha.. adda mig på icq:79254822 pleeeeees:) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|