|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Lol jij begrijpt het niet helemaal geloof ik :haha: |
Blijkbaar:rolleyes:
Maar ik kan wel een cd sturen (Stuur je gegevens via mail als iemand hem wil branden voor me ;) ) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Goh, meneer spuit 11 is er ook weer die alleen reageert als Tim en ik iets 'fout' doen.
Kijk, hij moet dat ding hebben, dus hij mag er moeite voor doen.
Als jij naar een winkel gaat en wat wil kopen, vraag je toch ook niet of ze naar jou komen? Dus ik zie de pm wel verschijnen. Ik heb er al genoeg moeite voor gedaan door hem 2x proberen te uppen. |
Mwjha Tin heeft daar trouwens wel een hele grote hand van....alles moet toegeworpen worden....zelf-initiatief is ver te zoeken...... |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Blijkbaar:rolleyes:
Maar ik kan wel een cd sturen (Stuur je gegevens via mail als iemand hem wil branden voor me ;) ) |
Dat is makkelijk :rolleyes: lekker lui op je reet zitten en wachten op een mail.. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Dat is makkelijk :rolleyes: lekker lui op je reet zitten en wachten op een mail.. |
Dat bedoelde ik dus precies ja ;)
Als hij mij gewoon een pm zou sturen, no problem, maar ik ga er zelf geen moeite voor doen. Why? Dont know, principes? :D |
|
|
| New Wave |
| Mjhwa ik heb die principes ook inderdaad :p Ik was voorheen altijd maar diegene die het voor andere makkelijk maakt...Doe ik ook niet meer. Want als je het steeds doet dan gaan mensen er van uit dat je het altijd doet en blijft doen. Staan ze raar te kijken als je het eens niet doet en dat even duidelijk uit legt :p Heerlijk gevoel is dat.:) Als iemand iets van mij wilt dan moet hij/zij er maar even wat moeite voor doen. De tijd dat mensen het in de schoot geworpen krijgen is afgelopen bij mij:p Gebeurt namelijk ook niet andersom. :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|