|
|
| MH |
Nou even mijn mening dan...
Carl Cox tegenvaller?? Hmm, ik vond hem het beste van de avond...
(heb dj rush niet gezien :( ) Vond ook Jack de Marseille en (natuurlijk) Sven Vath erg goed...
Het was echt veels te druk, ik wou naar Green Velvet maar mocht de zaal nog eens niet in omdat ie zo vol was.
Heb ook nog eens een uur kunnen wachten voordat ik in de rij voor mij n jas kon gaan staan...En degene die bij die garberobe werkten warten nou niet bepaald de slimste ook
Geluid viel inderdaad beetje tegen maar inderdaad wel goed gedraaid (maar ja, met die dj's kan dat ook niet anders :)) Zijn er al livestes beschikbaar want het werd toch uitgeoznden?? |
|
|
| Gekhous |
| quote: | Originally posted by MH
Nou even mijn mening dan...
Carl Cox tegenvaller?? Hmm, ik vond hem het beste van de avond...
(heb dj rush niet gezien :( ) Vond ook Jack de Marseille en (natuurlijk) Sven Vath erg goed...
Het was echt veels te druk, ik wou naar Green Velvet maar mocht de zaal nog eens niet in omdat ie zo vol was.
Heb ook nog eens een uur kunnen wachten voordat ik in de rij voor mij n jas kon gaan staan...En degene die bij die garberobe werkten warten nou niet bepaald de slimste ook
Geluid viel inderdaad beetje tegen maar inderdaad wel goed gedraaid (maar ja, met die dj's kan dat ook niet anders :)) Zijn er al livestes beschikbaar want het werd toch uitgeoznden?? |
ik had ome Carl wat harder verwacht, Jack de Marseille was ook steengoed ja, together with Sven
&New Wave.... inderdaad :)
jammer dat je niet bij Rush ben geweest, die gozer stond ZOOOO gruwelijk hard te raggen, niet normaal!! |
|
|
| Bellie |
ILT was zoals verwacht weer heel phatt!!
de hele avond weer lekker gebeukt.Voor mij was Mistress Barbara absoluut de beste van de avond.Die chick heeft effe laten zien dat zij gewoon fokking goed is.Jezus wat ene set.Dj Rush was zoals altijd mixtechnisch waardeloos.Maar die platen die hij opzette.Geniaal!!De ene ragplaat na de andere.Heb gewoon 1 uur lang non-stop lopen beuken daaro.Muziek stond zo hard dat de boxen gewoon begonnen te kraken.Volgend jaar ben ik weer van de partij :)
GREETZ!! |
|
|
| New Wave |
Damn, ik heb weer echt een masterlijk feest gemist, ik hoop snel die sets te horen
LATOX |
|
|
| Remy D |
| Inderdaad die belgen zijn echt heel vreemd en dan vooral degene die ook nog is frans tegen me gingen lullen. Maar verder echt een TOPAVOND gehad!!! :D:D:D:D Heb wel veel DJ's gezien en had nou niet echt een topper voor de avond, vond ze allemaal goed. Ben alleen bij Slam weggelopen want die vondt ik echt niet denderend. Maarja volgend jaar zal ik er ook zeker weer zijn want het is me echt perfect bevallen. :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|