return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Wat is de beste club van Nederland ?

SnuggLe
quote:
Wat is de beste club van Nederland ?

De volgende 10 clubs zijn genomineerd voor de prijs voor de beste club van Nederland: Nieuwe Revu’s Nachttempel 2005:

• Bitterzoet (Amsterdam)
• Club 11 (Amsterdam)
• Club Silly (Den Haag)
• Hotel Arena (Amsterdam)
• Jimmy Woo (Amsterdam)
• Now & Wow (Rotterdam)
• Off Corso (Rotterdam)
• ’t Paard van Troje (Den Haag)
• Panama (Amsterdam)
• Paradiso (Amsterdam)

De nominaties zijn tot stand gekomen op basis van een enquete onder 150 absolute kenners van de uitgaansscene. Opvalende afwezige in de top 10 is de winnaar van 2004: Las Palmas (Rotterdam). Net buiten de top 10 vielen verder: De Rechter (Eindhoven), Winkel van Sinkel (Utrecht) en The Mattrix (Nijmegen).

Vanaf 23 februari tm. 31 maart kan het uitgaanspubliek van Nederland wekelijks 1 stem uitbrengen op haar favoriete club. Stemmen kan op de website: www.nachttempel.nl Iedere woensdag zal de tussenstand bekend worden gemaakt op de site.

Op dinsdagmiddag 5 april zal de winnaar van Revu’s Nachttempel 2005 live worden bekend gemaakt in de uitzending op 3FM. De winnende club ontvangt naast de Award een geldbedrag van € 15.000,- om de overwinning te vieren met het Nachttempelfeest 2005.

Met de jaarlijkse prijs wil Nieuwe Revu een positieve bijdrage leveren aan de waardering en kwaliteit van de clubscene in Nederland. Nieuwe Revu’s Nachttempel 2005 wordt ondersteund door de samenwerking met de partners: 3FM, NL 20/NL10 en Partyscene.

Nou jongens, breng je stem uit.
Bij die *ehum* 'kenners' hoorde ik dus ook.... mocht ook nomineren, en zodoende zijn ze bij deze lijst uitgekomen. Het is eigenlijk een vage competitie (niet objectief, meeste mensen wonen bv van de jury in Amsterdam........ook verder een populariteitspoll voor de incrowd..), maar toch. Altijd leuk, competities.

Mensen die deze 10 nominaties hebben 'geselecteerd':
quote:
· Alexander Bos · Ariel · Arthur Sabander
· Bas de Kuiper · Benjamin Brown · Benny Rodrigues
· Bram Kampscheur · Bryan Benninga · Corne Bos
· Daan Spoek · Dan E · Dick Leijen
· DJ Onno · Eelko Anceaux · Erick E
· Frank · Frank Bohm · Georgios Petropoulos
· Gert van Veen · Gijs de Windt · Gijs van der Togt
· Godfried van der Lugt · Guuz Hoogaerts · Henk Witteveen
· Jan Lok/B2Sevents · Jan Paul de Wildt · Jan Willem Luyken
· Jeroen Luijks · Jesse Voorn · Joachim
· Joel Goudsmit · Kim van der Does · Koen van Trojen
· Laura · Lideweij Bosman · Lieke
· Liesbeth Strobbe · Link2party · Marc van der Haas
· Marcel Pantera · Marlon van der Kust · Marnix Bal
· Martijn Beenen · Masha van Vlijmen · Maurice Hols
· Michel Jaspers Focks · Michel Matthijssen · Michiel Koppers
· Mick Boskamp · Micky Hoogendijk · Mike Richter
· Mirjam van 't Veer · Misja Helsloot · Olga Heijns
· Partyscene.nl redactie · Patrick Ludovici · Peter Roosendaal
· Peter Sikkes · Peter Verheul · Peter Wingeder
· Pieter Hendriks · Pieter Hoogland · Pim Smit
· Raoul Bissecker · Rene Passet · Rene Vidal
· Rene Zandvliet · Robert-Jan van Dam · Rocco Veenboer
· Roger Olivera · Rolf van Houten · Ruben Maase
· Sander Ebbeling · Stef Vrolijk · Tim Ten Velden
· Victor Bakhuys · Victor Coral · Vincent Hagen
· Wessel van Diepen · Willem Uylenbroek

Mijn stem gaat duidelijk naar het Paard van Troje, daarna naar de Panama!

SnuggLe
DJ_Siesta
jammer dat club noa uit leeuwarden erniet tussen staat
DjRV
beetje vage lijst, zo zie ik geen MatriXX en ook Kingdom (Xtralarge) er niet tussen staan,terwijl het daar bijna elke week uitverkocht is.
AFA
Nou Kingdom vind ik niet in deze rij thuis passen. De meeste boeren schuren zitten ook elke week vol dus dat vind ik geen argument.

Mijn stem gaat naar Panama!
SnuggLe
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
jammer dat club noa uit leeuwarden erniet tussen staat

quote:
beetje vage lijst, zo zie ik geen MatriXX en ook Kingdom (Xtralarge) er niet tussen staan,terwijl het daar bijna elke week uitverkocht is.

Tsja, zoals ik zei: een vage lijst. Niemand weet de exacte motieven van een ieder die deze 10 geselecteerd heeft. Daar zijn ook geen objectieve maatstaven voor. Matrixx is er net buitengevallen bv. Denk dat de meeste mensen die nomineerden toch in de randstad woonden. Dat was de kritiek op een ander board.

Wat zouden wel objectieve maatstaven zijn?

Btw, zo'n lijst is hetzelfde als de DJMAGtop100, daar kan je ook geen conclusies aan verbinden.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland