return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Wat is de beste club van Nederland ?

Matthijs
Ik heb op Het Paard gestemd, Panama had mijn tweede voorkeur. Pluspunten van Het Paard t.o.v. Panama zijn toch wel de sfeer, publiek en drankprijzen, terwijl ik de Panama iets sterker vind qua programmering, zeker de laatste tijd. Maar ach je mag elke week opnieuw stemmen, dus wie weet dat ik ook nog wel een keertje op hun stem. :D
Djeebie
Ik ben maar in vier van de tien genomineerde clubs geweest (Club 11, Panama, Paard en Paradiso), maar van die vier is het Paard inderdaad het beste. Publiek is altijd gezellig en daardoor de sfeer ook, het geluid is super en de zalen zijn goed ingericht.

Club 11 is ook erg vet trouwens. Niet helemaal mijn ding qua programmering, maar je hebt een vet uitzicht over Amsterdam en ook de club zelf is gaaf ingericht. Wel een beetje hoog hip-gehalte alleen.
HiGH_NrG
Als ik zou stemmen, dan zou ik stemmen voor Panama. Lekker om de hoek en nog relaxed ook :)
SnuggLe
Stemweek 3 is begonnen....en het Paard staat lager dan ik had gedacht.

KOM OP mensen, effe wat vaker stemmen. Waarom? Omdat als het Paard wint, ze 15.000 euro krijgen, en ze daar een HELE leuke lineup mee kunnen maken.....

.........dus: iedere week even stemmen! :)
tijs08
helemaal mee eens Bram!

ga zo weer stemmen, joepie :tongue2

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland