return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Wat is de beste club van Nederland ?

Three 'O Three
quote:
Originally posted by Passiva
Dus toch :(

Cruise Terminal vind ik geen oneervolle locatie om door te gaan met feesten eigenlijk. Waarschijnlijk nooit geweest?
basvh
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Ik kies ook absoluut voor het Paard en niet omdat het de vetste line-ups heeft. Een tijdje terug was er bijvoorbeeld een Everbody in Off_Corso en die vond ik beduidend minder. Waarom? Het Paard heeft een knussere zaal, beter zicht op de DJ, leuker/gezelliger publiek, meerdere verdiepingen met zicht op dj, goedkope drank en gratis water (nu ook niet meer, maar goed), nette en niet te drukke wc's en waarschijnlijk zijn er nog wel meer dingen te bedenken.

Ik denk dat de meeste mensen hier wel verder weten te kijken dan alleen de programmering! :)

Bovenstaande pluspunten ff op de melkweg loslaten:

Het Paard heeft een knussere zaal: CHECK
beter zicht op de DJ: CHECK
gezelliger publiek: CHECK
meerdere verdiepingen met zicht op dj: CHECK
goedkope drank: CHECK

Waarom kan ik dan niet op de Melkweg kiezen???

Omdat een stelletje patsers mij gaan vertellen welke clubs het leukste zijn. VOlgens mij bepaal ik dat zelf toch?!

Ach ja, iedereen weet en ziet dat deze uitreiking een lachertje is net zoals nieuwe revu zelf. maar dat terzijde!
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Die gaat dicht!
Ze maken een doorstart in de Cruise Terminal te Rotterdam........

Dan hebben ze het nog lang volgehouden daar.
Toen ik 2 jaar terug daar moest filmen hoorde ik van mensen dat het al zeer slecht liep. Toen wilde ze met prog avonden (Lucien Foort) mensen binnen krijgen. Dit liep ook al aardig kansloos.....
Jappio
quote:
Originally posted by New Wave
Dan hebben ze het nog lang volgehouden daar.
Toen ik 2 jaar terug daar moest filmen hoorde ik van mensen dat het al zeer slecht liep. Toen wilde ze met prog avonden (Lucien Foort) mensen binnen krijgen. Dit liep ook al aardig kansloos.....

Ik vind het juist een vette club, met een aankleding die 10 x beter is dan N&W maar goed that's just my little opinion ;)

Cruise terminal is inderdaad vet!
SnuggLe
quote:
Originally posted by basvh
Omdat een stelletje patsers mij gaan vertellen welke clubs het leukste zijn. VOlgens mij bepaal ik dat zelf toch?!

Ik ben een patser

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland