return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Wat is de beste club van Nederland ?

jp
Persoonlijke favo's: Powerzone, XL, Now & Wow, Paard en Asta :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Ik kies ook absoluut voor het Paard en niet omdat het de vetste line-ups heeft. Een tijdje terug was er bijvoorbeeld een Everbody in Off_Corso en die vond ik beduidend minder. Waarom? Het Paard heeft een knussere zaal, beter zicht op de DJ, leuker/gezelliger publiek, meerdere verdiepingen met zicht op dj, goedkope drank en gratis water (nu ook niet meer, maar goed), nette en niet te drukke wc's en waarschijnlijk zijn er nog wel meer dingen te bedenken.

Ik denk dat de meeste mensen hier wel verder weten te kijken dan alleen de programmering! :)

Helemaal mee eens.

Maar toch, dat laatste stukje: ik denk dat de meeste mensen kijken naar wat ze kennen, en niemand kent alle 10 de clubs van binnen. Dus het gaat ook om de muziekstijl (als je alleen van hardcore houdt kom je niet in een deel van deze club), populariteit (sommige clubs hebben een 'naam'), waar het gelegen is (weinig clubs van buiten de randstad) en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Maar oke: het Paard blijft TE vet :crazy:
tango
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Ik kies ook absoluut voor het Paard en niet omdat het de vetste line-ups heeft. Een tijdje terug was er bijvoorbeeld een Everbody in Off_Corso en die vond ik beduidend minder. Waarom? Het Paard heeft een knussere zaal, beter zicht op de DJ, leuker/gezelliger publiek, meerdere verdiepingen met zicht op dj, goedkope drank en gratis water (nu ook niet meer, maar goed), nette en niet te drukke wc's en waarschijnlijk zijn er nog wel meer dingen te bedenken.

Ik denk dat de meeste mensen hier wel verder weten te kijken dan alleen de programmering! :)

ok, fair enough. Toch maar snel is een keer gaan kijken :D
magrec
quote:
Originally posted by DjRV
:rolleyes:

maar indeed, Kingdom en MatriXX passen niet tussen deze "elite" lijst.
het zijn puur alleen de groove/progressive clubs die hier tussen staan.Hemkade ben ik ook nog ff vergeten btw.

Valt wel mee toch?
In alle clubs wordt breed geprogrammeerd. Er wordt alleen geen trance geprogrammeerd. Vanmij hadden er ook wel meer clubs bij mogen staan. Doornroosje in nijmegen is een goed voorbeeld daarvan.
Passiva
Waar is Las Palmas (Rotterdam) ?!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland