|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by AFA
Nou Kingdom vind ik niet in deze rij thuis passen. De meeste boeren schuren zitten ook elke week vol dus dat vind ik geen argument.
Mijn stem gaat naar Panama! |
:rolleyes:
maar indeed, Kingdom en MatriXX passen niet tussen deze "elite" lijst.
het zijn puur alleen de groove/progressive clubs die hier tussen staan.Hemkade ben ik ook nog ff vergeten btw. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by ahp2002
het kan wel zijn dat absolute kenners (no offence Bram) dit lekker in een vip-clubje gaan uitmaken, maar het moeilijkste van een club is om consistent de mensen naar je tent te krijgen. Das de stem van het publiek.
|
Oh ik neem het ook zeker niet personal hoor, rustig maar :)
Ik vind het eigenljik ook bull, deze lijst, zoals RV en meerdere mensen ook al zeggen. Veel clubs staan er niet in. Je zou het publiek/de stemmers uit alle clubs moeten kunnen laten kiezen.
Maar dan nog: gaat het om populariteit of wat? Er zijn GEEN objectieve criteria. De club waar de meeste mensen heengaan zal dan wel winnen (bv Matrixx). Heeft dan niets te maken met kwaliteit.
Oftewel nogmaals: er zijn geen objectieve criteria.
Maarja, van deze lijst is het Paard wel mijn nr 1, Now& Wow 2 :)
| quote: | Originally posted by tijs08
dit jaar weer hopen op een I love MTV :tongue2 |
Ik hoop mee :D :D :D |
|
|
| tango |
Ik denk zelf ook dat dit een beetje een rare verkiezing is. Want waarom kiezen jullie nu allemaal het paard? Waarschijnlijk omdat jullie daar de programmering het vetst vinden, of dat je daar een paar vette avonden hebt gehad met dj's die bijna niet in nederland zijn geweest. Ik bedoel, zou die avond anders zijn geweest als die betreffende dj en ongeveer dezelfde partypeoples in bijv de now & wow waren geweest?
Denk dat 'beste' club veel samenhangt met de persoonlijke voorkeur van iemands muziek. Zo vindt ik de now & wow gewoon een supervette uitstraling hebben, maar zou deze tent ook genomineerd zijn als er elke maand een ander feest zou plaatsvinden zoals bijvoorbeeld bij the matrixx? (hardstyle, hardcore, club, trance, techno) |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by tango
Want waarom kiezen jullie nu allemaal het paard? Waarschijnlijk omdat jullie daar de programmering het vetst vinden, of dat je daar een paar vette avonden hebt gehad met dj's die bijna niet in nederland zijn geweest. |
Ik kies ook absoluut voor het Paard en niet omdat het de vetste line-ups heeft. Een tijdje terug was er bijvoorbeeld een Everbody in Off_Corso en die vond ik beduidend minder. Waarom? Het Paard heeft een knussere zaal, beter zicht op de DJ, leuker/gezelliger publiek, meerdere verdiepingen met zicht op dj, goedkope drank en gratis water (nu ook niet meer, maar goed), nette en niet te drukke wc's en waarschijnlijk zijn er nog wel meer dingen te bedenken.
Ik denk dat de meeste mensen hier wel verder weten te kijken dan alleen de programmering! :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|