|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Ze hebben er zo te zien voor gekozen om het prijzengeld in de gratis toegang te steken i.p.v. in de line-up. Voor mij totaal onbekende namen eigenlijk, op Stef en z'n Lolita's na dan. Heeft iemand enig idee wat voor soort stijl deze DJ's draaien? |
Ja daar baal ik ook behoorlijk van. Beetje jammer. Twas echt een competitie van housetenten, dus had verwacht dat ze een zeer leuke lineup neer zouden zetten. Niet dus :( Valt me heel erg tegen. Maarja.....niets aan te doen.
Wat ze draaien? Eh... organisatoren/residents van Integrate (techno) en Haagenbasz (experimentele techno?) zijn er in ieder geval. Een andere DJ is meer feest/discomuziek....ala Wipneus en Pim.
Ben benieuwd. Gewoon zonder verwachtingen heengaan... :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Ze hebben er zo te zien voor gekozen om het prijzengeld in de gratis toegang te steken i.p.v. in de line-up. Voor mij totaal onbekende namen eigenlijk, op Stef en z'n Lolita's na dan. Heeft iemand enig idee wat voor soort stijl deze DJ's draaien? |
Ik ken ze ook niet! Aparte zet van het Paard om iedereen gratis toegang te verlenen... ik denk dat een ieder die op hen gestemd heeft het wel kent, en liever een goed feest ziet dan gratis entree... (voor die mensen doe je het uiteindelijk!)
Zoals Snugggle al zei 'Twas echt een competitie van housetenten' dus daarom wel vreemd dat ze die f*cking Wipneus op de line-up zetten.... plus nog een aantal 'bekende' namen die niemand kent!
Ik zit nu te denken wat Panama wel niet voor feest had gegeven als zij gewonnen hadden... denkend in de lijn die ze de laatste tijd zetten :eyespop:
Maar goed, Panama heeft gewoon de beste line-ups in Nederland... jammer genoeg zijn die niet in de beste club van Nederland... |
|
|
| SnuggLe |
| Mjah, aan de andere kant, als het gratis is laten ze wel meer mensen kennismaken met het paard van Troje. And thats what its all about, laten zien wat je in huis hebt, mensen trekken, zodat het de volgende keren voller wordt. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Mjah, aan de andere kant, als het gratis is laten ze wel meer mensen kennismaken met het paard van Troje. And thats what its all about, laten zien wat je in huis hebt, mensen trekken, zodat het de volgende keren voller wordt. |
Is de titel 'Revu’s Nachttempel voor de beste club van Nederland' niet genoeg om mensen erheen te lokken? Ik vind van wel hoor! |
|
|
| Matthijs |
| ja zo'n titel lijkt mij op zich ook al uitstekende reclame, ik had ook liever gezien dat ze een feest met een sterke line-up hadden neergezet, ook al zou dat ten koste gaan van die gratis entree. :( |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|