|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by tijs08
blaat! niet op die manier! Ik vind het best een goede lijst waar je uit kan kiezen.. de toppers zitten er toch wel in, daar kan je niet omheen dus zo scheef is het helemaal niet! |
*kuch* Matrixx *kuch* |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tijs08
daar kom ik dus even op terug!
Dit geeft weer een scheef beeld zo! Dan gaat er gestemd worden omdat men graag een feestje heeft in de buurt of met die line-up... het gaat uiteindelijk om de tent zelf en niet welk of wat voor feest er dan georganiseerd gaat worden! |
Klopt, maar het is wel een vette lineup :D
Als het Paard nu zou zeggen: we doen een Everybody met Sasha en Deep Dish, dan wint het Paard DIK VET ECHT WEL :D |
|
|
| Partyhardy! |
| Het Paard natuurlijk. Zonder twijfel... :cool: |
|
|
| Ezzzzzzy |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dan hebben ze het nog lang volgehouden daar.
Toen ik 2 jaar terug daar moest filmen hoorde ik van mensen dat het al zeer slecht liep. Toen wilde ze met prog avonden (Lucien Foort) mensen binnen krijgen. Dit liep ook al aardig kansloos..... |
volgens mij stoppen ze er mee omdat het pand plat gaat, er staan daar nu natuurlijk een paar oude gebouwen.. 1 zucht en ze vallen
'T paard heeft natuurlijk alles, goed geluid & licht + vette uitstraling |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Beste Nachttempel-stemmer,
Met nog 2 stemweken te gaan zijn alle drie de steden nog volop in de race voor de titel "beste club van Nederland". De teller staat al op meer dan 6.000 stemmen. 11 is de top 5 binnengedrongen ten koste van Paradiso en het verschil tussen Now & Wow en Panama aan kop is minimaal. Kortom, jouw stem gaat in de laatste twee weken de doorslag geven , dus stemmen maar weer !
Stemweek 4 loopt van woensdag 16 maart tot en met dinsdag 22 maart.
Ga naar www.nachttempel.nl om je stem uit te brengen!
Alvast hartelijk dank!
Nieuwe Revu
|
Dus...het paard red het niet..... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|