return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 
Awakenings 16/04/2005 Westergas

New Wave
Wie gaan er mee?

Harmen, Bastiaan en ik gaan al.
Bram gaat natuurlijk pas mee als Bas mee gaat.........waarom dat zo is...tja......hij kan blijkbaar niet voor zichzelf beslissen...of Bas moet zijn handje vast houden..kan ook natuurlijk :p.

JP moet ook maar eens meegaan!

Line-up:

Melon
Ricardo Villalobos
Fumiya Tanaka
Richard Bartz
Adam Beyer
Marko Nastic

Begin is zeer groovy en op het einde wordt het steviger. Dus als er eens wat anders wilt dan alleen dat trancetrutjesgezeik van Tiesto en Armin van Buuren........ga eens gezellig mee. :) kaartje is maar 35 euro en het si in een toplokatie! Wat wilt u nog meer :)
jp
Ach why not :D
magrec
TIm kun je een kaartje voor mij kopen?
De sigarenboer is hier de komende 2 weken dicht :( :( ivm overlijden van de sigarenboer
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Bram gaat natuurlijk pas mee als Bas mee gaat.........waarom dat zo is...tja......hij kan blijkbaar niet voor zichzelf beslissen...of Bas moet zijn handje vast houden..kan ook natuurlijk :p.

Nee omdat ik jou een kneus vindt, en Harmen ook, wacht ik even tot ik zeker weet dat er gerse mensen meegaan.

:p

Echte reden: ik ben werkeloos dan, ik beslis dan wel als ik geld heb.
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nee omdat ik jou een kneus vindt, en Harmen ook, wacht ik even tot ik zeker weet dat er gerse mensen meegaan.

:p

Echte reden: ik ben werkeloos dan, ik beslis dan wel als ik geld heb.

Hehe, eindelijk eens een normaal antwoord Bram :p
Ik ga morgen naar amsterdam en dan ga ik met Bastiaan kaarten kopen.
Harmen, ik koop ook wel effe kaartje voor jouw.
Ik heb er nu al zin an!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland