|
|
| franzelare |
| weet nog niet welke dag ik er ben maar ben er zeker 1 van de 2 bij! misschien wel beide! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
Bastiaan bedankt voor het kaartje. Stuur me ff je rekeningnummer dan maak ik het geld over. |
Zullen we dat maar even niet doen en het geld maar even op mijn rekening storten.:) Aangezien ik voor jouw en Bastiaan heb voorgeschoten.:D Maar alstjeblief hoor, het is altijd een grote eer om voor jouw een kaartje te kopen :p
Kaarten zijn voor 16de dus dat wordt bere gezellig :p
Bastiaan, jij effe 100% vrij eisen.....we gaan je knuppelen he, je weet het, knuppel-lijstje van 2005 is nog leeg :p |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
Zullen we dat maar even niet doen en het geld maar even op mijn rekening storten.:) Aangezien ik voor jouw en Bastiaan heb voorgeschoten.:D Maar alstjeblief hoor, het is altijd een grote eer om voor jouw een kaartje te kopen :p
Kaarten zijn voor 16de dus dat wordt bere gezellig :p
Bastiaan, jij effe 100% vrij eisen.....we gaan je knuppelen he, je weet het, knuppel-lijstje van 2005 is nog leeg :p |
Likje op je neusje ;)
Stuur mij dan ff je rekeningnummer want die heb ik niet meer ;)
(verwacht wel een leuke omschrijving op je afrekening :D) |
|
|
| HiGH_NrG |
| Ik ga vrijdag! Lekker beuQen! :D |
|
|
| New Wave |
BRAM, JP, BAS KOOP SNEL KAARTJE VOOR ZATERDAG DE 16DE! ZIJN BIJNA UITVERKOCHT!!!! 15 is al uitverkocht!
15 mei in Rotterdam:
22.00-00.15 Paul Hazendonk
00.15-01.45 Remy
01.45-02.30 Paul Kalkbrenner (live)
02.30-03.45 Bart Skils
03.45-04.45 Exium (live)
04.45-06.30 Oscar Mulero
Ook niet slecht moet ik eerlijk zeggen :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|