return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Awakenings 16/04/2005 Westergas

franzelare
weet nog niet welke dag ik er ben maar ben er zeker 1 van de 2 bij! misschien wel beide!
New Wave
quote:
Originally posted by magrec
Bastiaan bedankt voor het kaartje. Stuur me ff je rekeningnummer dan maak ik het geld over.

Zullen we dat maar even niet doen en het geld maar even op mijn rekening storten.:) Aangezien ik voor jouw en Bastiaan heb voorgeschoten.:D Maar alstjeblief hoor, het is altijd een grote eer om voor jouw een kaartje te kopen :p
Kaarten zijn voor 16de dus dat wordt bere gezellig :p
Bastiaan, jij effe 100% vrij eisen.....we gaan je knuppelen he, je weet het, knuppel-lijstje van 2005 is nog leeg :p
magrec
quote:
Originally posted by New Wave
Zullen we dat maar even niet doen en het geld maar even op mijn rekening storten.:) Aangezien ik voor jouw en Bastiaan heb voorgeschoten.:D Maar alstjeblief hoor, het is altijd een grote eer om voor jouw een kaartje te kopen :p
Kaarten zijn voor 16de dus dat wordt bere gezellig :p
Bastiaan, jij effe 100% vrij eisen.....we gaan je knuppelen he, je weet het, knuppel-lijstje van 2005 is nog leeg :p

Likje op je neusje ;)
Stuur mij dan ff je rekeningnummer want die heb ik niet meer ;)

(verwacht wel een leuke omschrijving op je afrekening :D)
HiGH_NrG
Ik ga vrijdag! Lekker beuQen! :D
New Wave
BRAM, JP, BAS KOOP SNEL KAARTJE VOOR ZATERDAG DE 16DE! ZIJN BIJNA UITVERKOCHT!!!! 15 is al uitverkocht!

15 mei in Rotterdam:

22.00-00.15 Paul Hazendonk
00.15-01.45 Remy
01.45-02.30 Paul Kalkbrenner (live)
02.30-03.45 Bart Skils
03.45-04.45 Exium (live)
04.45-06.30 Oscar Mulero

Ook niet slecht moet ik eerlijk zeggen :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland